Jag har fått hjälp med illustrationer i mitt spel Starchallenge men skulle behöva lite till om det finns möjlighet. Starchallenge är ett scifi spel i en galax långt bort, långt fram i tiden med ett två mörka hot över sig. Jag skulle vilja ha en försättssida för varje kapitel nämligen som kan förknippas med dessa. Kapiteln är 10 st och lyder som följer:
Kapiteln är
1. Introduktion
2. Rollpersonen
3. genetiska förändringar (mutationer) och Paraenergi (magi)
4. Yrken
5. Färdigheter
6. Strid
7. Craafts och droider (Fordon och robotar)
8. Teknologi och utrustning
9. Aqua Universa (Världen)
10. Kampanjregler
Kan någon eller några tänka sig att skapa dessa (jag ska överhuvudtaget inte hålla i en penna) så våre jag oerhört tacksam. Jag hade tänkt att få det här satt i oktober så spelet förhoppningsvis är ute lagom till jul vilket sätter en deadline till sista september.
Jag kan tyvärr inte betala något. Jag betalar en del av trycket av privata besparingar och förväntar mig knappt att gå plus. Självklart kommer jag omnämna illustratörerna i spelet och det är en enorm tjänst ni skulle göra en gammal spelskapare.
Hör av er till mig via sajt mejl här så berättar jag mer. Jag skulle bli ytterst tacksam. Mer om Starchallenge kan ni läsa här: http://www.foxtail.nu/starchallenge/
Med vänlig hälsning
Niklas
Kapiteln är
1. Introduktion
2. Rollpersonen
3. genetiska förändringar (mutationer) och Paraenergi (magi)
4. Yrken
5. Färdigheter
6. Strid
7. Craafts och droider (Fordon och robotar)
8. Teknologi och utrustning
9. Aqua Universa (Världen)
10. Kampanjregler
Kan någon eller några tänka sig att skapa dessa (jag ska överhuvudtaget inte hålla i en penna) så våre jag oerhört tacksam. Jag hade tänkt att få det här satt i oktober så spelet förhoppningsvis är ute lagom till jul vilket sätter en deadline till sista september.
Jag kan tyvärr inte betala något. Jag betalar en del av trycket av privata besparingar och förväntar mig knappt att gå plus. Självklart kommer jag omnämna illustratörerna i spelet och det är en enorm tjänst ni skulle göra en gammal spelskapare.
Hör av er till mig via sajt mejl här så berättar jag mer. Jag skulle bli ytterst tacksam. Mer om Starchallenge kan ni läsa här: http://www.foxtail.nu/starchallenge/
Med vänlig hälsning
Niklas