Nekromanti Illustration till "Midnatt"

Tempelhand

Veteran
Kort och gott. En illustration jag gjorde till Kranks nästa spel "Midnatt". (Kanske gör en till tyngre illustration till samma spel snart, vi får se ;-)

Stefan Loå

Attachments

solvebring

Superhero
Omg, you're the man, i vanlig ordning.
Riktigt snyggt. Speciellt stenstrukturen. Den är riktigt bra.

Vilka tekniker ligger det bakom den här om man får fråga? Vad jag fattat av dina tidigare verk är du mycket för olja?
Förresten, är sprayfärgen just riktigt sprayfärg, i så fall, tufft element att slänga in in det här.

Använder du airbrush till en del, vissa detaljer ser så ut? Om så är fallet, då är jag verkligen imponerad.

Tempelhand

Veteran
Hej och tack!
Olja och photoshop, som vanligt ;-)
Plus sprayfärg.... japp, riktig sprayfärg.
Undviker airbrush.

Apropå sprayfärg tänkte jag sätta igång med konst/graffittiverksamhet på nätterna snart...hehe..

Johan K

Gammal & dryg
Du har inte funderat på att bli bildlärare eller dra igång nån form av kurser inom målning??
Känns som du har en del att ge, så att säga.. :gremsmile:

Möller

Hubert Hortlax
Älskar den.

Nu när Riotminds slutat ge ut böcker kommer Urverk Speldesign/Omega ta över tronen som producent av Sveriges snyggaste rollspel.

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Möller said:
Nu när Riotminds slutat ge ut böcker kommer Urverk Speldesign/Omega ta över tronen som producent av Sveriges snyggaste rollspel.
Bwahaha, Skulle må då...

Jag skulle vilja säga att Järnringen trots allt är bättre. Eller ja, de skulle vara det om det faktiskt kom ut nåt material från dem =)