Nekromanti illustrationer

Erufailon

Swordsman
man tackar

visst... det var först en skiss (kan nog scanna in den med tror jag)
som jag sedan ville göra i akvarell för att jag hade ett bra färtema i tanke till den. Den är bara gjord med jordfärgerna och ultramarine...

men så mycket bakgrund finns inte till den, det är inte till något rollspel eller så liksom, men det ska föreställa en grotta med två sidor som det finns en avsats på varje sida, i mitten går det en underjordisk flod, vinkeln är från en av dessa, har ingen aning om var trappan leder :gremwink:

tror inte jag skrev något riktigt svar på frågan :gremwink:

Ackerfors

Alas, your rapids!
Det är riktigt vackra bilder du lyckats åstadkomma, är det så att du jobbar gratis åt gratisprojekt så kanske jag kontaktar dig i framtiden till något av de projekt som lurar i huvudet...

Tills dess: Fortsätt göra såhär snygga bilder!

Erufailon

Swordsman
jo, jag har hört det... men det var lite felsteg med pennan från min sida.. men det kanske var bäst så :gremwink:

Erufailon

Swordsman
kan nog jobba gratis, bara jag har tid liksom.
det enda jag vill då är att bli omnämnd nånstans i verket (det gamla vanliga köret) och ett exemplar av rollspelet (ständigt letande efter något nytt)

Ackerfors

Alas, your rapids!
Jo, men det är självklart! Det är ju liksom standard betalning. :gremwink: Och eftersom jag inte en börjat skriva något så är tid ingenting som jag bryr mig särskilt om. Jag är bara glad ifall det går att få tag på illustratörer som gör snygga saker och inte vill ha alltför mycket betalt... :gremsmile: