Nekromanti Inbördeskriget

G

Guest

Guest
Något som jag skulle vilja se är en kanpanj under inbördeskriget.
Det finns en hel del man skulle kunna använda som:
Spioneri/kontraspionage, smuggling/jaga smugglare, recognisera som kavalleri m.m. (Jag hade tänkt mig att man ska tänka inte kriga)

Jag ska själv se om jag kan göra nåt äventyr men jag har alltid varit dålig och skriva ner saker....... Och hitta på äventyr är inte min starka sida. :(

Join the army. Where every day could be your last...

Inbördeskriget är en attans trevlig kampanjmiljö. Vi har själva spelat en del Inbördeskrigskampanjer som blivit mycket bra. Vi håller med om att det inte i första hand är de stora fältslagen som är roliga att rollspela, utan just att utnyttja spänningen runt omkring. Spionage, politiska intriger, smuggling, etc är klart mycket roligare.

Vi har stora planer för Inbördeskriget framöver, en rejäl expansion finns med i våra planer, även om det tyvärr ligger en bit in i framtiden.

/a & t

<A HREF="http://www.rollspel.com" target="_new">http://www.rollspel.com</A>

Hotdog

Veteran
varför inte bestämma för dig själv hur det ska börja och hur det ska sluta och sen bara tuta och kör, och hoppas på det bästa

Få se vad min storyxa kan göra åt saken (hehehehehehe)

Rosen

Myrmidon
LÄGG AV!

Onödiga inlägg är inte uppskattade på forumen - de är inte diskussioner, de är klotter. Och att lägga dem långt bak gör dem snarare <I>mer</I> irriterande, för då ser folk att det har kommit nya inlägg men måste börja leta efter dem, och blir desto argare när de ser vilket innehållslöst junk det visade sig vara.

På Rävsvansforumet var det nåt pucko som la in ett hundratal tomma inlägg längst bak; han fick varning och arga brev av moderatorerna, och det hela diskuterades tämligen offentligt av folk långt efteråt.

--
Åke

Klon

Hero
Re: LÄGG AV!

Jag ber om ursäkt, jag har tämligen irriterande syskon som av en händelse råkade få tillgång till min profil här, det skall inte upprepas.

"Beware of the Cöla Craver!"