BondCon? HålaCon? UtflyttningsbyggdCon? SkogsCon?Sure, under förutsättning att jag har möjlighet!
Jag funderar lite på att ha ett liknande arrangemang själv, men det faller hittills på att det inte går att komma på ett bra namn (TroCon? Låter för frireligiöst. AndersCon? Otympligt. AndCon? För fjäderfäigt. BorCon? Hur tråkigt låter det.).
Nej, det kan jag ju inte ha. Jag förordar ju att man ska bygga en mur runt stan för att hålla bönderna ute.BondCon?
Den skulle man kunna ha. Även om det bor 50 000 personer (och jag drar mig för att använda det uttrycket, de flesta är dalmasar) så är det en håla.HålaCon?
Underligt nog ökar invånarantalet.UtflyttningsbyggdCon?
Borlänge är antagligen så lite skog som du kan hitta i dalarna.SkogsCon?
Ska väl åtminstone ha en fungerande först i så fall så att ni kan få er hörsel förstörd.PulsjetCon?
Nej, det är ju inte ens gott.Chili Con Carne? (kanske ingen uppenbar Troberg- eller Borlänge-koppling, men ändå)
Vill man att folk ska dyka upp eller fly?TestikuleringCon?
Iofs, passar bra på borlänge. BanjoCon?InavelCon?
Det behöver man bara se mitt soffrum för att gissa, det är ingen sport.Gissa-vem-som-varit-i-JordanienCon?
Alltid ett bra alternativ.Sharon-e-dumCon?
Självklart, och stolt över det.Constig?
Nja, har i princip satt undan den för vintern. Man kan ju iofs vänta tills våren/sommaren med möjligheter till grill och sånt.GräsklipparCon?
Vilket påminner mig, jag har glömt att skaffa det i avskräckande syfte gentemot bladsteklarna inför nästa säsong.Vi-som-diggar-DDT-Con?
För långsökt.VrålåKon?
Varför inte Spelevink?"Trobergs spelafton?"
Jag brukar inte gnälla på sånt, men kolla din stavning. I det här fallet fattar jag inte ens vad du försöker säga.what about my personlighet?
scicocon?