Perpetuell Indestruktibilitet
Indestruktibilitet fungerar på så sätt att den definierar varje partikels plats i ett objekt och om
objektet skulle brytas eller gå sönder så repareras objektet sig själv i och med att varje partikel
från objektet söker sig till sin rätta plats på en Atomisk nivå och genom processen lagrade
energier reparerar objektet.
Detta kostar den Alkemiska processen energi så varje reparation minskar mängden energi som
Perpetuell Indestruktibilitet kan använda sig för att reparera.
Detta gör att ett objekt ej kan förstöras genom eld, våld, syra eller liknande.
Magi kan genom att den omdefinierar hur objektets partiklar ska sitta förstöra eller förvrida ett
objekt som har Perpetuell Indestruktibilitet i sig.
Praktisk funktion ett objekt som har i sig Indestruktibilitet har BRYT*2 antal reparationer innan
processen upphör att fungera.
Exempel En dolk med bryt på 5 och vikt på 1kg har en Indestruktibilitet på 2 magnituder i det
är precis så många magnituder som krävs.
Regelmässigt betyder det att Indestruktibilitet kan reparera dolken upp till BRYT poäng 10 grr
innan den upphör att fungera.
Men skulle man ha satt in dubbla mängden magnituder av Indestruktibilitet skulle den kunnat
reparera dolkens BRYT poäng 20 grr innan den går sönder.
Men om man hade en dolk som har BRYT på 15 och vikt på 1kg och Indestruktibilitet i sig
med 2 magnituder det betyder att processen kan laga dolken BRYT poäng 30 grr innan
processen upphör att fungera.
Spelmässigt varje gång dolkens bryt minskar med ett poäng minskar Perpetuell
Indestruktibilitets reparations poäng med ett poäng den har objektets BRYT*2 reparations
poäng i sig.
Nu sitter folk här och skriker MEN då är Perpetuell Indestruktibilitet inte evig.
Nej det är den inte MEN en magiker kan genom att Ladda Ackumulator åter ladda Perpetuell
Indestruktibilitet eller genom att demonisk aggregat som automatiskt laddar processen göra den
”permanent oförstörbar”
Indestruktibilitet fungerar på så sätt att den definierar varje partikels plats i ett objekt och om
objektet skulle brytas eller gå sönder så repareras objektet sig själv i och med att varje partikel
från objektet söker sig till sin rätta plats på en Atomisk nivå och genom processen lagrade
energier reparerar objektet.
Detta kostar den Alkemiska processen energi så varje reparation minskar mängden energi som
Perpetuell Indestruktibilitet kan använda sig för att reparera.
Detta gör att ett objekt ej kan förstöras genom eld, våld, syra eller liknande.
Magi kan genom att den omdefinierar hur objektets partiklar ska sitta förstöra eller förvrida ett
objekt som har Perpetuell Indestruktibilitet i sig.
Praktisk funktion ett objekt som har i sig Indestruktibilitet har BRYT*2 antal reparationer innan
processen upphör att fungera.
Exempel En dolk med bryt på 5 och vikt på 1kg har en Indestruktibilitet på 2 magnituder i det
är precis så många magnituder som krävs.
Regelmässigt betyder det att Indestruktibilitet kan reparera dolken upp till BRYT poäng 10 grr
innan den upphör att fungera.
Men skulle man ha satt in dubbla mängden magnituder av Indestruktibilitet skulle den kunnat
reparera dolkens BRYT poäng 20 grr innan den går sönder.
Men om man hade en dolk som har BRYT på 15 och vikt på 1kg och Indestruktibilitet i sig
med 2 magnituder det betyder att processen kan laga dolken BRYT poäng 30 grr innan
processen upphör att fungera.
Spelmässigt varje gång dolkens bryt minskar med ett poäng minskar Perpetuell
Indestruktibilitets reparations poäng med ett poäng den har objektets BRYT*2 reparations
poäng i sig.
Nu sitter folk här och skriker MEN då är Perpetuell Indestruktibilitet inte evig.
Nej det är den inte MEN en magiker kan genom att Ladda Ackumulator åter ladda Perpetuell
Indestruktibilitet eller genom att demonisk aggregat som automatiskt laddar processen göra den
”permanent oförstörbar”