Robert Jonsson
Nothing is True. Everything is Permitted.
Och visst gick det bra att lira Det sjätte inseglet. Tack för en trevlig spelomgång med ett lyckligt (!) slut.
Tja, om man tycker att zombie-Hitlers kompletta erövring av Europa är lyckligt så ...Robert Jonsson said:Tack för en trevlig spelomgång med ett lyckligt (!) slut.
En månad kan du glömma. Det är nämligen såhär att jag bara har kontrakt på min lägenhet till slutet av september. Därefter åker jag ut och har jag inte hittat en ny lägenhet innan dess (verkar inte så troligt*) så åker jag ut och tvingas nog flytta tillbaka till Karlskoga, i alla fall tillfälligt. Men såhär: nu till helgen är väl kanske för tidigt, och nästa helg är det SSK, men helgen efter det, alltså 24:e-25:e? Hur låter det? Du kan självklart sova hos mig om du vill.Draugen said:Jag behöver veta om vi ska lira i alla fall två veckor innan, helst 1 månad. Även om det bara är 1,5 timmes bussresa så måste jag ordna sovplats och planera in det mer.
Gärna för mig. Får se om de andra nappar.Men ja, en helg vore awesome! Då kanske man kan lira två dagar samt lite längre pass?