Det kan säkert göras bra, vi lyckades inte. Kanske en FB-grupp eller något så att det räcker med "ett meddelande" från dig/er?Vicotnik;n232474 said:Okej, bra att veta.
Skönt att höra att det är hanterbart i alla fall, det är ju grymt det du gör!Vicotnik;n232474 said:Att fixa inför konventet är inte någon större belastning.
Det jag möjligtvis skulle behöva hjälp med att att ta fram affischer eller andra trycksaker för att synliggöra Indierummet. Men när jag slängde ut frågan om hjälp att ta fram en design för roll-up'n fick jag väldigt mycket nonsens svar här på forumet.
Jag kan ju tänka mig att det finns en betydande skillnad mellan att (nu blir tonen kanske lite raljant, men det är verkligen inget illa menat!) "hjälpa Vico att fixa en roll-up till hans arrangemang" och att "vara med i det awesome team som arrangerar Indierummet". Jag är ju alltid upptagen över påsk och kommer sällan iväg på konvent men med ett sådant upplägg så skulle till och med jag, lat och jävlig, vara med på att hjälpa till med kring-grejer även för arr jag inte åker på. Att känna ägande och delaktighet ger motivation och stolthet och om folk går med på att committa och får cred/glädje/status/whatevs av det så kan du även hålla folk accountable för vad de gör (...eller inte gör...). ((finns såklart en massa fina böcker att tipsa om här, men vi håller på med en hobby, inte ett jobb, så jag håller snattran ))