Vicotnik said:
Recca said:
Vicotnik said:
Okej, då förstår jag. Och då har jag inga invändningar emot att vi skickar Presidentens föreslagna team och kommer rösta för det.
Jag kommer för övrigt spela spel hela dagen så jag kommer inte kunna vara så aktiv på forumet under dagen, men jag kommer nog droppa in senare ikväll/natt.
Men vänta nu. Har vi inte fördel av att dra ut lite på det? Har jag missat nåt?
Inte vet jag, jag har inte tillräckligt god koll på hur spelet fungerar för att kunna avgöra om vi tjänar på att dra ut på det hela.
Det är klart att vi skulle tjäna på att dra ut på det, men ärligt talat, med senaste varulvsspelet i minne, vll vi verkligen maxa tiden på det här spelet? Med tanke på mängden möjliga omröstningar och inga deadlines kan vi ju hålla på tills 2013, men det tror jag varken Han eller någon annan vill.
Sen är jag skeptisk till att vi kan komma på så mycket förrens vi drabbas av vårt första sabotage. Då kommer det finnas saker att diskutera. Visst skulle vi kunna hålla på redan i första rundan och rösta ner förslag för att se vad för ledare olika presidenter nominerar, för senare rundor alltså. Men just nu har vi ju inget att gå på. Min inställning kommer vara att stödja alla förslag där jag själv är nominerad, för det är liksom allt
jag har att gå på.
---
Jag håller med Recca om att vi inte ska bestämma att alltid nominera de nästkommande presidenterna, men jag tycker hon är ute och cyklar när hon istället vill att vi bestämmer att man inte får argumentera på det sättet. Det är nästan lika illa, låt varje president hitta de argument den finner bäst.
Recca, stödjer du President Tyrs förslag?
(för, om man extrapolerar lite här, så kan det se ut som att du INTE vill bli nominerad, vilket vore en konstig inställning, tycker jag)