Konrad Konvalj
Myrmidon
Nej jag tycker så klart att alla ni tre är smarta spelare, men jag siktar på att ta hem det här liret och är beredd att försöka hitta olika sätt att tänka.Recca said:En sak till. Om jag och Vimes var infiltratörspartners så skulle jag inte försöka kommunicera hur vi ska agera med honom. Det gäller även om Mukwa vore infiltratören, jag skulle lita på att dessa herrar inte har IQ guldfisk. Genom dina misstankar får du både mig och min eventuella ulvpartner att verka väldigt korkade. Du känner ju oss, är vi dumma? Eller tycker du bara att dina slutledningar är väldigt smarta? Newsflash, They arn't.Jag skriver alltså att ingen är grön för det och då tror du att det här är min ulvplan för att gröna oss? Hur gick det till? Tror du att jag är en idiot? För det måste jag ju vara om jag som infiltratör är medveten om att ingen blir grön, men min plan är att vi ska bli gröna. Jag måste inte bara vara en idiot, jag måste ha typ IQ guldfisk.
Jag vet att ingen av er är speciellt erfaren i just detta spel. Att skapa lite förvirring hos eventuella infiltratörer tycker jag således hör till mitt jobb. Att snacka om att kalla fötter får högst troligen infiltratörer att börja fundera. Lixom, är det läge att chansa i Runda 1?
Jag tror att vi tar ledningen med 1-0 i den här rundan och det är ett steg närmare segern. Således är jag trygg med uppsättningen i båten.