Konrad Konvalj
Myrmidon
Re: Recca analyserar
Så om ett uppdrag saboteras och ALLA påstår att dom gjort exakt det du säger hur i hela böveln kan något bekräftas av det? Vår Data kommer ju inte direkt säga vem som valt sabotage och vem som valt framgång. Du har precis skapat ett vapen där infiltratörer kan gömma sig genom att påstå att de gjort ett aktivt val och inte skickat ett pm.Mukwa said:Det jag skrev kan verifieras. Jag tror inte att Data skulle autoslänga in ett Framgång om det var en infiltratör som väntade länge, men kanske. Det är inte viktigt. Det viktiga är att det räcker för en bybo att inte posta något alls till Data för att verifiera att det jag säger är sant. Data ångrar sig säkerligen en smula nu, men han kommer inte heller kunna ta bort den dolda regeln, för det skulle också bli kajko. Alltså - Om någon bybo tvivlar på mig så kan ni ju alltid verifiera det genom att stoppa spelet i ett par dagar och se att Data visst har en god processor som räknar det som en Framgång. Easypeasy och jag är grön. Trallalla.Konrad Konvalj said:jaddijadda meta... jaddijadda inte grön