Rickard
Urverk speldesign
Det är mittdag och kön i ett skeppsdistrikt, för att få ut matransonerna, har börjat växa. Skitiga mekaniker, hungriga barn och splittrade familjer väntar på att få sin tur. En tur med otur när maten precis tagit slut. Slut tar också de arbetande när deras arbetskapacitet minskar i takt med matintaget.
President Konrad Konvalj. Vi har ett problem.
:: Konrad Konvalj är president.
Jag upprepar röstningsresultat 2.2 som var det sista i förra tråden.
Jag råkade ta bort alla filer till detta spel från datorn så om någonting ser annorlunda ut så är det för att jag har fått återskapa dem från tidigare bilder på forumet. (ARGH!)
Angående spelet. Jag tog in en ny regel i förra rundan (som jag upprepar nedan) och jag tänker ta in ännu en regel i denna runda.
Till alla som läser tråden
:: Ingen förutom de i spelet får skriva i tråden.
:: Ingen får skriva före presidenten i tråden.
:: När sjunde rösten i FAS 1 inkommer så har den sista personen till midnatt nästföljande dygn på sig att rösta, annars kommer rösten att hamna på den sida som har majoritet. Jag kommer att säga om det är en auto-röst i sådana fall.
:: Om en infiltratör lämnar in en röst i FAS 1 och dessutom är kandidat, kan den personen i samma inlägg skriva FRAMGÅNG/SABOTAGE. Om den personen inte har gjort det innan FAS 1 är avklarad kommer jag att räkna den som FRAMGÅNG i FAS 2. Med andra ord behöver inte icke-infiltratörer skicka PM om FRAMGÅNG längre.
:: Folk har frågat om detta och man får ändra röster eller FRAMGÅNG/SABOTAGE.
Bra tempo i föregående runda! Fortsätt med det. Skicka in rösterna så snart som möjligt.
FAS 1 - President Konrad Konvalj ska utse fyra kandidater till nästa rutt.
Tidigare material
Hur en runda går till
Runda 1
Runda 2
President Konrad Konvalj. Vi har ett problem.
:: Konrad Konvalj är president.
FRAMGÅNG
FRAMGÅNG
FRAMGÅNG
SABOTAGE
FRAMGÅNG
FRAMGÅNG
SABOTAGE
Jag upprepar röstningsresultat 2.2 som var det sista i förra tråden.
Jag råkade ta bort alla filer till detta spel från datorn så om någonting ser annorlunda ut så är det för att jag har fått återskapa dem från tidigare bilder på forumet. (ARGH!)
Angående spelet. Jag tog in en ny regel i förra rundan (som jag upprepar nedan) och jag tänker ta in ännu en regel i denna runda.
Till alla som läser tråden
:: Ingen förutom de i spelet får skriva i tråden.
:: Ingen får skriva före presidenten i tråden.
:: När sjunde rösten i FAS 1 inkommer så har den sista personen till midnatt nästföljande dygn på sig att rösta, annars kommer rösten att hamna på den sida som har majoritet. Jag kommer att säga om det är en auto-röst i sådana fall.
:: Om en infiltratör lämnar in en röst i FAS 1 och dessutom är kandidat, kan den personen i samma inlägg skriva FRAMGÅNG/SABOTAGE. Om den personen inte har gjort det innan FAS 1 är avklarad kommer jag att räkna den som FRAMGÅNG i FAS 2. Med andra ord behöver inte icke-infiltratörer skicka PM om FRAMGÅNG längre.
:: Folk har frågat om detta och man får ändra röster eller FRAMGÅNG/SABOTAGE.
Bra tempo i föregående runda! Fortsätt med det. Skicka in rösterna så snart som möjligt.
FAS 1 - President Konrad Konvalj ska utse fyra kandidater till nästa rutt.
Tidigare material
Hur en runda går till
Runda 1
Runda 2
Attachments
-
42.7 KB Views: 914
-
8.3 KB Views: 440