Konrad Konvalj
Myrmidon
Re: Kånkel nojja
Alltså, jag grönar inte Tyr det skriver jag ju i alla mina små texter. Jag vill att Tyr kliver in och pekar med hela handen och visar vilka han har som ulvar utifrån det kan jag tänka mig att helt lägga om min strategi.
I min statistiska noja sätter jag !Paxen där av nån lös anledning. Jag placerar ju hellre in Tyr där. Det skriver jag också Vimes, men det vill du inte läsa.
Och därav "vet för mycket" som jag skrev tidigare.Vimes said:Det här är bara blaj, att Tyr inte har några sabotage i bagaget beror på ju på att han ulvade ur direkt i början och inte har skickats på några resor.
Alltså, jag grönar inte Tyr det skriver jag ju i alla mina små texter. Jag vill att Tyr kliver in och pekar med hela handen och visar vilka han har som ulvar utifrån det kan jag tänka mig att helt lägga om min strategi.
I min statistiska noja sätter jag !Paxen där av nån lös anledning. Jag placerar ju hellre in Tyr där. Det skriver jag också Vimes, men det vill du inte läsa.
Kånkel Karavan said:Under min konstruktion så känner jag att !Paxens spelande inte är ulvigt utan mer !Paxiskt precis som vanligt. Han röstar ju mest udda rakt igenom rundan, och sticker ut tack vare det.
Tyr måste jag kolla mycket närmre på känner jag när jag skrivit det här.
Tyr har lixom alla rätt. Han har röstat JA när det är gröna resor och NEJ när det är röda resor. Hans röstande tyder på att han vet mer än oss andra.
Alltså, i båda mina nojor vill nojan stoppa in Tyr. Detta trots att jag hela spelet varit rätt lugn med Tyr. Hans spelande har inte varit så värst ulvigt vill jag inbilla mig, men jag kan ju ha fel. Hans röstande säger däremot att han vet mer än alla andra speciellt då !Paxen som röstar tok random. Detta har jag som något grönande hos !Paxen. Något jag också pekat på.Klemens Klättermus said:Och det är så klart inte hugget i sten..
Saken är fortfarande den att vi måste hitta 5 gröna namn och jag är i ärlighetens namn rätt sugen på att byta in Tyr i alla mina olika nojor.
Det jag skulle behöva just nu är att höra hur ditt snack går Tyr. Det är av vikt för din byboighet vill jag påstå.
Yes. Jag skriver att magkänslan från start har varit att Tyr har spelat byboigt, men om vi läser hela mina texter så pekar det rätt tydligt på att jag är rätt villig att stoppa in honom i ett ulv fack så länge han inte kommer med något revolutionerande bybo tänk. Typ så som Mukwa nu har gjort. Hans spel har förändrats avsevärt. Jag har inga exempel som jag kan dra ur arslet, men tydligheten i R4 är ju mil från hans luddighet i tidigare rundor.Kamrat Kångnäs said:Jag grönar alltså mig själv och Tyr till en början. Tyr har inte varit med på någon båt som saboterats och magkänslan har från start sagt mig att Tyr spelat byboigt.