G
Guest
Guest
Jag lägger detta i en ny tråd, för jag respekterar och gillar Arvidos skägg.
Sedan kan jag ju också påpeka att när jag var fem och Ika i rutan började så var det enligt mig det absolut enda sevärda barnprogrammet som inte gick på filmnet (The Mysterious Cities of Gold).
/Zorbeltuss som helst inte hade gjort en separat tråd för detta, men är för dum för att passa in detta i en redan existerande Ika i rutan tråd
Ingen håller jag definitivt inte med om, de flesta jag träffat som gillar det nuförtiden gillade det när de var barn, och de flesta jag stött på som inte gillade Ika när de var små var för att det var för tomt på skärmen och att denna tomhet var skrämmande för dem, alltså hade de bara haft bättre kulisser (ur barnsynpunkt räknat) hade troligen många fler gillat henne.Precis, ingen gillade Ika i rutan som barn, men ändå sändes det som barnprogram.
Sedan kan jag ju också påpeka att när jag var fem och Ika i rutan började så var det enligt mig det absolut enda sevärda barnprogrammet som inte gick på filmnet (The Mysterious Cities of Gold).
/Zorbeltuss som helst inte hade gjort en separat tråd för detta, men är för dum för att passa in detta i en redan existerande Ika i rutan tråd