Ackerfors Alas, your rapids! Joined 21 Jan 2001 Messages 7,475 25 May 2005 #1 ...Att det är International Towel Day idag, så bring your towel or eat my vogon poetry!
Z Zykopat Veteran Joined 13 Dec 2004 Messages 77 Location Örnsköldsvik, ancient city of doomed bumblebees 25 May 2005 #2 Gah! Och jag som lovade mig själv att komma ihåg den i år! ( <--- Det där ÄR Hjärtat av Guld. Jag lovar)
Gah! Och jag som lovade mig själv att komma ihåg den i år! ( <--- Det där ÄR Hjärtat av Guld. Jag lovar)
M MongoMan Swordsman Joined 20 Sep 2004 Messages 525 Location Karlstad, Värmland 25 May 2005 #3 Är inte detta nästan Off Topic? (NT) NT = No Text (Ingen text)
Storuggla Champion Joined 8 Dec 2001 Messages 9,546 Location Stockholm 25 May 2005 #4 Re: Är inte detta nästan Off Topic? (NT) Nääääe, Towel Day hedrar ju Douglas Adams som skrev en av scifins största boksviter, så... nej. OT är det inte. Storuggla, dömmer utan fullmakt
Re: Är inte detta nästan Off Topic? (NT) Nääääe, Towel Day hedrar ju Douglas Adams som skrev en av scifins största boksviter, så... nej. OT är det inte. Storuggla, dömmer utan fullmakt
Selly Level 5 Laser Lotus Joined 10 Apr 2001 Messages 1,462 Location Stockholm 25 May 2005 #5 Vilket dock inte hindrade… …någon från att starta en tråd om samma ämne på OT-forumet…
Johan K Gammal & dryg Joined 22 May 2000 Messages 12,401 Location Lund 25 May 2005 #6 För det har jag... Det har jag nog helt missat ja..... Men jag är nog inte _så_ ledsen för det ändå, tror jag iaf... / Johan K, som är trött, förkyld light & allämt sliten..
För det har jag... Det har jag nog helt missat ja..... Men jag är nog inte _så_ ledsen för det ändå, tror jag iaf... / Johan K, som är trött, förkyld light & allämt sliten..