Nekromanti Ingen julkalender i år

G

Guest

Guest
Kommentarer till artikeln Ingen julkalender i år
År 2000 startades en tradition här på Rollspel.nu. Den första julkalendern publicerades, och sedan dess har det varit en ny kalender med nytt rollspelsmaterial varje år. Så kommer det dock inte att bli i år. Redaktionen har i samråd med innehållsmedhjälpare beslutat att julkalendern innebär för mycket arbete, både med insamling, sammanställning och tillverkande, för att det ska vara värt det, och vi har upplevt att de större sakerna som skickas in inte får den uppmärksamhet de faktiskt förtjänar... (250 fler tecken)

Gå till artikeln

Ackerfors

Alas, your rapids!
I och med att det startades en tråd om julkalendern så är det ingen idé att hålla er på halster längre. Den här artikeln skulle egentligen publiceras första december, men kommer alltså nu istället.

Ackerfors

Alas, your rapids!
"Sorry, inte meningen att förstöra er överraskning."

Det är verkligen ingen fara. Det skulle ju göras någon gång, liksom, och nu är så bra som någon gång. :gremsmile:

Eva Florén

Swashbuckler
Smara - Stockholms län (7,5 km Edsbro, 20 km Knutb
Det var mycket synd det, för första gången på dessa år hade jag nämligen en möjlighet att följa den från början till slut - äntligen har jag nämligen ett internet som inte tar sjutusen år att ladda en lagom pikant stor pdf-fil... Bara fyra års laddning :gremsmile:

Dessutom kostar det mig inte längre extra per minut jag ligger ute och det spelar ingen roll hur mycket jag plockar ner från nätet. Så... äntligen hade jag kunnat ta del av Julkalendern... i varenda lucka. :gremfrown:

Hoppas vi kan göra en liten specialjulkalender på OT-forumet för de som känner att de vill bjussa på något ändå??? Eller vilket forum passar (eftersom innehållen antagligen kan variera per lucka och inte alltid passar sig i vilket forum som helst?)

*börjar fila på något genast*

Dimfrost

Special Circumstances
Hoppas vi kan göra en liten specialjulkalender på OT-forumet för de som känner att de vill bjussa på något ändå??? Eller vilket forum passar (eftersom innehållen antagligen kan variera per lucka och inte alltid passar sig i vilket forum som helst?)
Bidrag i stil med tidigare års gör sig naturligtvis för det mesta bäst som artiklar. Deras kommentarer och bidrag som hör hemma på forumet lägga naturligtvis i olika forum beroende på vad det handlar om.

/Dimfrost

AEGIS PRIME

Swordsman
Tycker det är mycket synd att det inte blir ngn julkalender, i synnerhet då jag tycker att den svenska spelmarkanden är mer intressant än på länge. Med många nya spel, och många som är på G....

Nåväl, jag har dock full förståelse för beslutet, kan förstå att det är mycket jobb....

Johan K

Gammal & dryg
Yehepp, synd att det inte blev någon kalender. För den är förbaskat mysig att läsa !!
Hatten av iaf för de som har jobbat med kalendern åren innan.
Skönt att ni iaf julpyntar wrnu iaf ! =) Vore ju synd om julmusen försvann.. =)