Själv har jag inte läst spelet. Har du lust att upplysa mig?Jag säger inte att lågt FV är bäst i Solar, utan att en liknande regel kan användas för att motivera noll-ribban.
Själv har jag inte läst spelet. Har du lust att upplysa mig?Jag säger inte att lågt FV är bäst i Solar, utan att en liknande regel kan användas för att motivera noll-ribban.
När du är så bra som du kan bli och slår så bra du kan så lyckas du så förbaskat optimalt att hela universum förändras och ditt öde är uppfyllt. Du har gjort ditt och kommer för all framtid leva kvar i sagor och legender, som en halvgud. Typ.Telash said:Själv har jag inte läst spelet. Har du lust att upplysa mig?Jag säger inte att lågt FV är bäst i Solar, utan att en liknande regel kan användas för att motivera noll-ribban.
Sant. Men, det är även en potentiellt cool erfarenhetsmekanik. Att man s.a.s låser upp fräna förmågor genom att uträtta stordåd, se bakom verklighetens slöja eller vad nu settingen kräver.Genesis said:Poängen med transcendensen i Solar/Shadow of Yesterday är att när du får det där optimala slaget så är det slut för din rollperson. Inte nödvändigtvis omedelbums, men allt du gör efter detta är liksom epilog. Ditt öde är uppfyllt och rollpersonen är "klar". Dags att göra ny rollperson.