Nekromanti Inlägg man garvar åt

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Det finns en del roliga och duktiga skribenter på det här forumet, och ibland skrivs något man faktiskt skrattar åt. Jag satt och ego-sökte lite (eftersom forumet är rätt fött just nu) och sprang på Risings matchrapport från något gammalt DanCon. Sjukt roligt, särkilt när han hånar Walium :gremsmile:

Jag tänkte att det är ju en superbra idé att sprida lite glädje (det är ju mitt jobb här på forumet) och starta en tråd där vi samlar de roligaste inläggen i forumets historia. Så bjussa på era pärlor.

walium

Ganska töntig, faktiskt
Observera även att tråden är totalt urartad och låst, något som vi inte ser särskilt ofta nuförtiden. Kanske som en följd av att vi har ett eget forum för OT? :gremwink:

Själv så minns jag dessvärre de inlägg som sårat mig mycket bättre än de som roat mig. Och mina egna små lustigheter är sedan länge bortglömda. :gremfrown:

Lycan

Hero
Hah hah, walium, det där var faktiskt väldigt roligt. Dahlström bubblar i sin låda.

- L

Nightowl

Champion
Och mina egna små lustigheter är sedan länge bortglömda.
Men föffan. För i helvete! Läs den här tråden för saaaatan perkele! "Två klassiker". Bortglömda? Så vad är jag då? Hackad lever? Jävla rygghugg, det är vad det ät! :gremmad:

Erik

PS:
Observera även att tråden är totalt urartad och låst, något som vi inte ser särskilt ofta nuförtiden. Kanske som en följd av att vi har ett eget forum för OT?
:gremgrin:

Anders Åstrand

Swordsman
Den oefterhärmlige Risings första inlägg i den här tråden är en av mina absoluta favoriter.

Jag länkar till tråden, istället för direkt till inlägget, för att humorn verkligen inte fungerar om man bara läser Risings inlägg för sig utan att ha läst vad som skrivits i tråden innan.

Jag skrattade så jag grät första gången jag läste det.

Rickard

Urverk speldesign

Rickard

Urverk speldesign
Två forumsklassiker

Han som tycker att man ska söka på Arvidos gamla inlägg

Ok... hm...
Ok då. Jag kom inte på några inlägg av honom, men det gjorde jag nu. Här är två samt en av Hjalle.

Ingen diskussion (forumsklassiker)

Du suger (forumsklassiker)

Forumitdröm

/Han som inte trodde att det var såå länge sedan den Du suger-inlägget postades

<font size="1">Sökord: "du suger" med Arvidos som skribent, "vampyr" och "varulv" med samma Arvidos på skräckforumet samt "Johan" och "porr" med Hjalle som skribent på OT-forumet.

Gordeg

Hero
Risings dagsrapporter under varulvsspelen var alltid roliga. Jag gillade de flesta, väljer att exemplifiera med det här.

Ibland dyker det upp ryggdunkartrådar också, som den här, där forumiter får en chans att berömma varandras förträfflighet. Jag kan skratta lite åt sådana trådar, fast inte på ett snällt sätt.

Gordeg

Johan K

Gammal & dryg
Att du & er andra gav mig en del garv, det måste jag säga !
Nu hittar jag såklart inte det inlägg Arvidos skrev, men om någon hittar det inlägg där han imiterar vampyrer, varulvar & sådant på ett geniallt sätt så är jag glad. För min sök-fu var verk idag.

/ Johan K, som snart ska på hajk.

Pilzefrau

hon/henne
Det var skumt. Jag har ett bestämt minne av att jag läst det nyligen, just för att någon i denna tråd redan länkat till det. Men kanske inte. Här är det i alla fall
/Pilzeman, med sök-fu
(alla forum, sökord varulv, användare arvidos. långt ner i listan)