Ni var nio år yngre. Jag fanns ju knappt TILL på den tiden.Arvidos MC said:Känns som att allting var lite barnsligare på den tiden.
Själv är jag tydligen Gud. Ha ha!solvebring said:En liten parentes till detta är ju att om man helt tar bort sin titel och inte skriver någonting ersätts den med de där fasta vi hade förr, även på min tid (lots senare än det där). Med tanke på min inläggsmängd nu så skulle jag med en fast titel vara Ärkeängel eller något sådant. Tufft som fan.
... Tänk er det, idag vore det coolt med fasta titlar. Woooh! :gremdrink:
... Halvgud till och med!solvebring said:En liten parentes till detta är ju att om man helt tar bort sin titel och inte skriver någonting ersätts den med de där fasta vi hade förr, även på min tid (lots senare än det där). Med tanke på min inläggsmängd nu så skulle jag med en fast titel vara Ärkeängel eller något sådant. Tufft som fan.
... Tänk er det, idag vore det coolt med fasta titlar. Woooh! :gremdrink:
Neeeej, det finns fler. Radera din custom-titel så ska du få se.krank said:wtf, "skiträdd soldat"?
EDIT: Jaha, det var det högsta man kunde få...
Nä, alltså, jag raderade min customtitel, såg att jag var "skiträdd soldat", ändrade tillbaks till min customtitel.Arvidos MC said:Neeeej, det finns fler. Radera din custom-titel så ska du få se.
I know the feeling, bro.Kraetyz said:Ni var nio år yngre. Jag fanns ju knappt TILL på den tiden.Arvidos MC said:Känns som att allting var lite barnsligare på den tiden.
... Alla på det här forumet är så jävla gamla. >_>
På min tid rullade vi målade kottar istället för tärningar!SirFrog said:I know the feeling, bro.Kraetyz said:Ni var nio år yngre. Jag fanns ju knappt TILL på den tiden.Arvidos MC said:Känns som att allting var lite barnsligare på den tiden.
... Alla på det här forumet är så jävla gamla. >_>
Jag menar, vafan , jag började spela rollspel för typ tre år sedan.