Troberg
Sinister eater
Re: Coolt, men
Det är ju inte ett dokumentärspel, man kan ju kosta på sig att mixa och matcha lite utan att tänja alltför mycket på trovärdigheten. Att kräftorna gör det visar att det är rimligt, det är ju knappast orimligt att tex myror skulle upptäcka samma sak.
Det är OK, men man kan ju ändå låta sig inspireras av dessa kräftdjurs samarbetsform. Tänk dig att möta en välordnad armé av tex myror som håller en perfekt organiserad formation värdig en romersk legion, en formation som lämnar mycket få blottor och bara exponerar smärtsamma käkar.jag har bestämt mig för att hålla mig till insekter, annars blir variationen för stor och det är tänkt att insekterna skall komma som ett hot utefrån. Om jag blandar in andra typer av varelser ocskå så blir jag förvirrad.
Det är ju inte ett dokumentärspel, man kan ju kosta på sig att mixa och matcha lite utan att tänja alltför mycket på trovärdigheten. Att kräftorna gör det visar att det är rimligt, det är ju knappast orimligt att tex myror skulle upptäcka samma sak.