Nekromanti Insikt och eloge

Sodivra

Champion
Suck..

Nu fick du ju mig att skriva ett inlägg TILL.. :gremwink:
Nej, den har inte publicerats i någon jääävla tidning, det är bara okvalificerade (Jag är inte psykolog.. än!) analyser och filosofi över mig själv, och därför förmodligen bara av intresse för dom som känner mig.. (Har spridit den till några filosofiska fränder här på forumet, tror att Quan'talis också skulle behöva den, så han slipper oroa sig för mitt nykterhetstillstånd.. :gremwink:) I och för sig, iallafall en rätt så mycket främling på ett annat forum gillade den första artikeln, eftersom den handlade om något bekant..

Och ang. communitykänslan (Yes, jag är back on topic! Då kan jag skriva så mycket jag vill, med gott samvete! :gremsmile:) så är dom andra forum jag är på www.64bits.se och www.rufsa.nu/rr (Fast det har jag slutat med nu) och vissa spridda forum jag besökt lite snabbt..
64bits är mindre, och där känner alla, alla. Mer dösnack också, men inte lika många tacktrådar.. Tror jag? Anledningen till att vi tackar varandra mer här tror jag att vi tillåter varandra att komma närmare inpå på detta forumet, iallafall känns det som det när jag ser på dom forumister jag tycker att jag känner..
RR dryper av personlighet och gemenskap, men det kanske är därför dom inte har så många tacktrådar där? Allar gosar med varandra ändå, hela tiden.. :gremwink:
Det är faktiskt lite av det beteendet som fick mig att definera Schism, artikel #2. Fast sedan kom jag på att den sortens Schism var helt annorlunda från det jag främst tänkte mig med "Schism"..
Men som sagt så är rollspel.nu:s forum också mitt favoritforum, så det är kanske lättare att minnas tacktrådarna här..

Nå. Ska du ha texterna eller?

Johan K

Gammal & dryg
Oj då !!

Va´trist att han har blitt utbränd !!
Hoppasatt han kommer tillbax snart !!

Balderk

Swashbuckler
Re: Suck..

Nå. Ska du ha texterna eller?

ahh... Du frågade inte förrut! Jo, gärna... Du kan ju skicka ett mejl eller PM eller nått... bara jag får dem! :gremsmile:

Okej, du verkade ju vara på forum som har ännu mer gemenskap än det här... det kanske är mycket tacktrådar här för att det är lite större och alla inte känner alla, alltså kanske det behövs mer här... Fast det r ju förståss mycket spekulationer. Det kanske är så för att det är mycket gnäll också? Särskilt på Gardener och på folk som har problem med att stava osv...

Jag tycker som sagt att Gardener gör ett alldeles förträffligt arbete...

/Herr Balderk, undrar om Gardener tycker den här tråden är tillräckligt med credit för att han ska komma tillbaka... erkänner också att han gnällde lite på gardener när han blev borttagen ur forumets server... Men hoppas att han gav honom tillräckligt med beröm och tack också!

Balderk

Swashbuckler
Re: Flummighetens Definition

Det kan det nog också vara! :gremsmile:

Röka Brass är ju iofs inte så flummigt tycker jag... Brass är ju det härligaste ordet som finns! :gremsmirk:

/Balderk

walium

Ganska töntig, faktiskt
"Gardener har blivit utbränd. Helt enkelt för att det har varit för mycket smågnäll och för lite beröm."

Ojdå, det låter rätt allvarligt. Men om han känner så måste han ju berätta det för oss så vi kan få en chans att bättra oss. Sitter man miltals ifrån varandra och bara umgås genom internet så är det svårt att upptäcka om någon blir sårad om denne inte själv säger något om det. Tongångarna har kanske varit lite hårda på sistone men det finns ingen forumit som inte uppskattar hans hårda arbete och engagemang. Han har lyckats med att skapa en egen liten oas för rollspelare ifrån hela Sverige. En klart berömvärd insats. För detta förtjänar han allas djupaste tacksamhet. Jag hoppas verkligen att han återvänder inom en snar framtid.

Berserk

Warrior
Bra sagt

Utan detta forum skulle jag och mina spelkamrater nog vara kvar i Hack n´ Slash-rollspel. På sätt och vis har ju Gardener alltså räddat oss undan ett fruktansvärt öde! :gremsmirk:

Så tack Gardener för det enorma arbete du gör! Det är säkert många fler än vi du har räddat!