F*n va vi Svenskar är dumma i huvudet.
Det dör tusentals barn varje dag av olika anledningar, AIDS sprider sig som löpeld, då USA tycker att preventinmedel borde förbjudas. länder bombad terrorister lever djävil med italjenska turister och SARS smiter in genom luftkondisioneringen.
Och vad gör vi Svenskar åt saken (kanske lite endå) men nog fan har vi tid att hitta mystiska Nazi krypteringar på glass, jävla sörläningar.
Självklar inser ju jag oxå att de på den där byron (antidiskarbyrån) eller vad det nu var, inte skulle ha något jobb om det inte då och då hittar:
Rasistiska ord då man spelar dileva baklänges på tyska.
Krypterade nazi ord på svenska glassar.
O.s.v.
Hör på det här föresten, jag satt i bussen på väg hem från skolan då en yngre uppretad elev språkade bredvid mig, hon berättade att, Hon tänkt göra ett pentagram på syslöjden att ha över sängen eller what ever, som en flagga tror jag, det fick hon inte för läraren som sade:
Jag vet att du är Satanist, men det behöver du inte skylta med, sådan här saker får du inte göra.
Hon var inte satanist utan "hårdrockare".
men om hon varigt satanist så har vi väll religionsfrihet i sverige, en av grundlagarna, tänk er vilket liv det skulle blivigt om en lärare slitigt tag i en Muslimsk bönematta och lagt den på sitt kontor för att han inte skulle kunna utöva sin övertygelse under skoltid. (tror att dom ber typ 3-5 gånger per dag)
VH Jens.L "Hatar då minoriteter blir överkörda av konservatister och idioter"