Feuflux omjonasson.se Joined 8 Jan 2001 Messages 5,026 Location Linköping 24 Jun 2006 #2 Medhåll För att få fram lite ologisk logik så måste jag nu hålla på alla lag som möter Tyskland så att dom också åker ut. Muahahaha! Där fick dom!
Medhåll För att få fram lite ologisk logik så måste jag nu hålla på alla lag som möter Tyskland så att dom också åker ut. Muahahaha! Där fick dom!
M Marukusu Hero Joined 18 Mar 2004 Messages 1,681 Location Umeå 24 Jun 2006 #3 Re: Är det någonsin sevärt? För att citera King Willie: "There's no stoppin' what can't be stopped, no killin' what can't be killed." Brasilien vinner. Som alltid. - Nihilist-Danne
Re: Är det någonsin sevärt? För att citera King Willie: "There's no stoppin' what can't be stopped, no killin' what can't be killed." Brasilien vinner. Som alltid. - Nihilist-Danne
M Marcus J Hero Joined 8 Oct 2003 Messages 950 Location Göteborg 25 Jun 2006 #4 Re: Medhåll Eller så kan man hålla på tyskarna så att vi kan skylla på att vi åkte ut mot de blivande världsmästarna och det på grund av det inte var vårat fel. /Marcus bakvänd logik
Re: Medhåll Eller så kan man hålla på tyskarna så att vi kan skylla på att vi åkte ut mot de blivande världsmästarna och det på grund av det inte var vårat fel. /Marcus bakvänd logik
Ymir Liten kantbaron Joined 18 May 2000 Messages 11,292 Location Malmö/Lund Metropolitan Axis 25 Jun 2006 #5 Re: Medhåll ...fast vi har fortfarande 0-0 mot Trinidad och Tobago... - Ymir, just sayin'
M Marcus J Hero Joined 8 Oct 2003 Messages 950 Location Göteborg 25 Jun 2006 #6 Men..... Men..... Jag står mållös. /Marcus