Troberg
Sinister eater
Inte organisera, utan strukturera
Hela den funktionen kommer av att det finns ett utbrett missförstånd att inlägg tar plats på disken och att det blir långsamt. Med den storlek man har på diskar idag så är det helt likgiltigt, och dagens databaser märker ingen större prestandaskillnad om det är tio poster eller tio miljoner.
Ick! Jag hatar sånt. Jag hänger på några forum som kör sånt, och så fort man ska söka på något gammalt så måste man söka i Googles cache.Då kan vi lika gärna ta bort alla inlägg efter att de har blivit en månad gamla.
Hela den funktionen kommer av att det finns ett utbrett missförstånd att inlägg tar plats på disken och att det blir långsamt. Med den storlek man har på diskar idag så är det helt likgiltigt, och dagens databaser märker ingen större prestandaskillnad om det är tio poster eller tio miljoner.
Nej, inte istället för, men kanske både och. Senast jag kollade så hade jag uppemot 6 millioner filer. Bara taggar räcker inte.Han som skulle vilja att operativsystemen hanterade filer med markeringar, istället för den kassa katalogstrukturen