W William_Besario Warrior Joined 20 Jun 2000 Messages 261 Location Borlänge , SWEDEN 31 Oct 2000 #1 Vad är intervallerna för olika grader? te.x. Grisodlar-Vapenbärare-Soldat-krigare-mm... För mig i tiden!
Vad är intervallerna för olika grader? te.x. Grisodlar-Vapenbärare-Soldat-krigare-mm... För mig i tiden!
R Riddaren Swashbuckler Joined 18 May 2000 Messages 2,944 Location Vintergatan, Universum 31 Oct 2000 #2 Hemlis Du får se när du når till dessa grader... Riddaren - tröttnat på sådana frågor Även den bäste har dåliga dagar
Hemlis Du får se när du når till dessa grader... Riddaren - tröttnat på sådana frågor Även den bäste har dåliga dagar
W WolmerX Warrior Joined 22 Jun 2000 Messages 365 Location Göteborg 31 Oct 2000 #3 Re: Hemlis Tycker att det kan vara ganska spännande/images/icons/tongue.gif Jag KAN inte göra en signatur som inte är politisk. Så därför har jag den här =)
Re: Hemlis Tycker att det kan vara ganska spännande/images/icons/tongue.gif Jag KAN inte göra en signatur som inte är politisk. Så därför har jag den här =)
M Master_Z Swordsman Joined 3 Sep 2000 Messages 601 Location Mölndal, Sverige 1 Nov 2000 #4 Grisodlare-vapenbärare-äventyrare-soldat-krigare-riddare-paladin-druid-?-?-- /Linus - Rollspelare linus_gbg@home.se
Grisodlare-vapenbärare-äventyrare-soldat-krigare-riddare-paladin-druid-?-?-- /Linus - Rollspelare linus_gbg@home.se
S Sodivra Champion Joined 15 Sep 2000 Messages 12,406 Location Göteborg 1 Nov 2000 #5 NÄJ! Nu ställde du till det! Vi får ju inte släppa den informationen! /images/icons/cool.gif /images/icons/mad.gif /images/icons/cool.gif <-The Squad som ska ta hand om dig, hehe.. Nåja.. Han hade ju kunnat söka på ämnet ändå.. /Arvidos, Riddare av nätet Beväpnad med mus och tangentbord Ridderlig respekt och ideal
NÄJ! Nu ställde du till det! Vi får ju inte släppa den informationen! /images/icons/cool.gif /images/icons/mad.gif /images/icons/cool.gif <-The Squad som ska ta hand om dig, hehe.. Nåja.. Han hade ju kunnat söka på ämnet ändå.. /Arvidos, Riddare av nätet Beväpnad med mus och tangentbord Ridderlig respekt och ideal