Nekromanti Intervju med Gardener

G

Guest

Guest
Kommentarer till artikeln Intervju med Gardener
Mouja: 1) Vem är just du?
Gardener: Jag är en hårt arbetande trädgårdsmästare som med krattan i högsta hugg rensar bland ogräset på www.rollspel.nu

Mouja: 2) Vilket är det bästa rollspelet, enligt dig?
Gardener: Där kommer vi in på något som jag inte anser man kan ge ett rakt svar på. Olika rollspel är bra på olika saker och passar olika bra beroende på vilket humör man är på och vilka man spelar med. Det har ju också att göra med hur man spelar det mer än jobbet tillverkarna har lagt ner... (4370 fler tecken)

Gå till artikeln

Troberg

Sinister eater
"Då svarar jag gurka, eftersom det är världens mest missförstådda bär!"

Ren lögn. Bananen är världens mest missförstådda bär.

Sodivra

Champion
Re: Nej? [ANT]

Snackar du om quakenet nu? För jag har aldrig sett henne på den #rpgonline jag brukar besöka.. Och jag brukar inte besöka andra kanaler än #rpgonline.. :gremwink:

seinet

Swashbuckler
Re: Vänta lite nu...

Japp, det är det... det är kanske därför Gard svarade "Nej, det finns ju inga pingviner på nordpolen" eller något i den stilen.

/Seinet Wintermute - Tycker det är tråkigt att ingen utnyttjade vitsen med norra och södra Polen (alltså landet).

Sodivra

Champion
Re: Vänta lite nu...

/Seinet Wintermute - Tycker det är tråkigt att ingen utnyttjade vitsen med norra och södra Polen (alltså landet).

Dante gjorde ju det i Lucka 11..

Sodivra

Champion
Re: nix, ircnet

Jag har aldrig sett någon LSW där, och jag hittar ingen i loggarna heller. Är du säker?

Gardener

Champion
Re: nix, ircnet

Jodå, det händer att hon dyker upp där, och jag är ganska säker på att det är lsw hon använder som nick där.

Big Marco

Läskig
Jag som trodde att du skulle utveckla min live-performance av hyggelmonstret om du fick kapital. Snyft. Nu får jag väl skaffa en annan sponsor när jag skall monstra.

Gardener

Champion
Jag har försökt hitta investerare till det, men alla faller ihop skrikande och blir intagna på mentalsjukhus hela tiden när jag visar exempel så det är svårt att få tag på pengarna för det.