Nekromanti Intervju med Troberg

G

Guest

Guest
Kommentarer till artikeln Intervju med Troberg
Mouja: 1) Vem är just du?

Troberg: Bra fråga, som kräver ett djupt filosofiskt svar. Jag tänker dock inte krångla till det så jag gör det enkelt för mig och svarar: En rebellisk prylbög.

Mouja: 2) Vilket är det bästa rollspelet, enligt dig?

Troberg: Bortsett från mitt eget som aldrig blir klart så måste det nog bli GURPS.

Mouja: 3) Om du fick cirka 0,26 miljoner kronor - vad skulle du göra med dem?

Troberg: Det roliga svaret: Köpa en Yak-50. ...(3537 fler tecken)
Gå till artikeln

Netfeed

Swashbuckler
miffon [ant]

Mouja: 12) Om rollspelare vore en frukt, vilken frukt vore vi? Och varför?
Troberg: Nötter, definitivt nötter. Det skulle kunna vara bananer också, för vi hänger ihop i klasar och vi är alla crooked, men vi är inte alla yellow, så nej, det får bli nötter.

:gremgrin:

Balderk

Swashbuckler
Ja... en mycket informativ intervju om Troberg. Nötter var nog ett ganska så bra svar faktiskt.
:gremsmile:

Kommer en sån här intervju i alla luckor eller?

Troberg

Sinister eater
Kommer en sån här intervju i alla luckor eller?
Nej, jag tror att det är meningen att det ska vara olika personer som intervjuas i varje lucka.

Ackerfors

Alas, your rapids!
"Kommer en sån här intervju i alla luckor eller?"

Det är så det är planerat, men vi får se om Mouja lyckas leverera det han lovar... :gremgrin:

Foggmock

Myrmidon
Är det redan bestämt vilka som ska intervjuas eller kan man fortfarande hoppas att nån är intresserad av mig?

Troberg

Sinister eater
Är det redan bestämt vilka som ska intervjuas eller kan man fortfarande hoppas att nån är intresserad av mig?
Tja, hoppas kan du ju alltid, men det är nog bäst om du förbereder dig på att inte alla kan vara lika intressanta som jag...

Fast å andra sidan så tycks folk tycka att det är intressant att titta på bilolyckor och bingolotto och sånt.

Ackerfors

Alas, your rapids!
Hmm...

"Är det redan bestämt vilka som ska intervjuas eller kan man fortfarande hoppas att nån är intresserad av mig?"

Jag tror det behövs fler intervjuoffer, så om du tyst och försiktigt smyger dig på Mouja bakifrån och knackar honom på axeln så tror jag även du kan få bli ett offer. :gremgrin:

Foggmock

Myrmidon
Re: Hmm...

Äsch, det är ju alldeles för uppenbart. Som om jag var nån slags attention whore. MEN JAG ANMÄLER MIG FRIVILLIGT OM DET BEHÖVS FOLK SOM ÄR JÄTTEINTRESSANTA OCH KOMMER GÖRA EN GOD INSATS OCH SOM REDAN HAR BIDRAGIT TILL KALENDERN

Johan K

Gammal & dryg
Hehe !!
Kul intervju !! Riktigt kul med intervjuer med känt forumsfolk !!!
Ska bli ett nöje att läsa kalendern & förhoppningsvis fler intervjuer !

Insignia

Swashbuckler
"å andra sidan så tycks folk tycka att det är intressant att titta på bilolyckor och bingolotto"

Ja, katastrofer drar ju alltid folk...