Basenanji
Postd20modernist
Det är så otroligt fantastiskt! Jag hittade aldeles nyss en hel låda full med "Wish"-scrolls.
Så nu tänkte jag önska alldeles ohämmat:
Jag vill se intervjuer i Fenix. Inte sådana man då och då kan läsa här på wrnu- inget ont om de intervjuerna, men kan man inte utveckla intervjuformatet?
Jag skulle vilja intervjua dessa personer:
Krille
Magnus Seter
Gunilla Jonsson och Michael Petersén
Några ur Riotgänget
Några ur Järnringengänget
Anders Blixt
Peter Bergting
Johan Rising
...samt intressanta personer som ligger bakom typ LinCon, GothCon och SydCon.
...samt alla de jag just nu inte kan komma på!
Men jag skulle vilja göra sådana stjärnintervjuer som finns i glansiga magazin. Sådana intervjuer som börjar med:
Första gången jag läste något av Gunilla Jonsson...
eller
Johan Rising går vant fram till cadierbaren och beställer en Margarita. Medan han sippar på drinken och talar om den degenererade smygadeln som trängs längs med bardisken, lägger jag märke till hur han ändå är uppenbart intresserad av andra människor. En sorts misantropens motsats."
Typ. Ja, alltså, jag är inte journalist, jag kan inte göra de där intervjuerna, men jag vill ha lite mer starquality-style.
Säg nu inte att intressanta personer i hobbyn saknar starquality. De är stars ! Men man måste fokusera lite bättre.
Behandla dem som om de vore en sorts rockstjärmnor, helt enkelt.
Ja, då har jag önskat färdigt för nu, men vänta bara jag har 769 "wishes" kvar...
Annars är er tidning riktigt bra.
/Basenanji
Så nu tänkte jag önska alldeles ohämmat:
Jag vill se intervjuer i Fenix. Inte sådana man då och då kan läsa här på wrnu- inget ont om de intervjuerna, men kan man inte utveckla intervjuformatet?
Jag skulle vilja intervjua dessa personer:
Krille
Magnus Seter
Gunilla Jonsson och Michael Petersén
Några ur Riotgänget
Några ur Järnringengänget
Anders Blixt
Peter Bergting
Johan Rising
...samt intressanta personer som ligger bakom typ LinCon, GothCon och SydCon.
...samt alla de jag just nu inte kan komma på!
Men jag skulle vilja göra sådana stjärnintervjuer som finns i glansiga magazin. Sådana intervjuer som börjar med:
Första gången jag läste något av Gunilla Jonsson...
eller
Johan Rising går vant fram till cadierbaren och beställer en Margarita. Medan han sippar på drinken och talar om den degenererade smygadeln som trängs längs med bardisken, lägger jag märke till hur han ändå är uppenbart intresserad av andra människor. En sorts misantropens motsats."
Typ. Ja, alltså, jag är inte journalist, jag kan inte göra de där intervjuerna, men jag vill ha lite mer starquality-style.
Säg nu inte att intressanta personer i hobbyn saknar starquality. De är stars ! Men man måste fokusera lite bättre.
Behandla dem som om de vore en sorts rockstjärmnor, helt enkelt.
Ja, då har jag önskat färdigt för nu, men vänta bara jag har 769 "wishes" kvar...
Annars är er tidning riktigt bra.
/Basenanji