Nekromanti Intervjuoffer inför hemsida

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Jag sitter ju och "pluggar" webbdesign. Jag skriver det inom citationstecken, för jag gör ju mest sånt jag redan kan.

Jag bad tidigare om inervjuffer som bodde i eller funderade på att bo i hyresrätt. Det funkade finfint, och nu är det dags för mitt "slutarbete", som jag tänkte ska vara en hemsida om "min" rollspelsstudio "Studiomega". I uppgiften ingår, återigen, att intervjua folk.

Så; du som är spelproducent eller -konsument (antar att alla här är sådana), skriv en rad i tråden eller skicka mig ett PM så kan vi fixa en snabb intervju. Den kommer att handla om vad du förväntar dig av en rollspelstillverkares hemsida.

Målet är omkring 5-10 intervjuer, och jag kommer att försöka sprida er demografiskt; så när ni anmäler er som offer skriv gärna ålder och kön.

Jag vill gärna genomföra intervjuerna under denna vecka, så snabba ryck! Jag tänker mig intervjuer via mail/pm/facebook/msn/irc/icq eller vad som nu känns lämpligast.

Johan K

Gammal & dryg
Tjipp!
Om du fortfarande behöver intrevju-offer så lägg till mig på MSN, adressen har du i min profil..

// Johan