Jan Arenö
Warrior
Vi är några på Rollspelsmakande forumet som diskuterar kartritande en del. Kan ni inte göra några artiklar om det. Typ höra med neoGames / RiotMinds hur de konstruerar sina kartor? Kanske en intervju med en av deras kartritande och en steg för steg handledning. Det är bara ett förslag, men många skulle nog tycka att det skulle vara intressant, iaf de som spelleder. Det är ofta man vill modifiera kartor och / eller göra egna, mer detaljerade.
Sen tycker jag att det är ganska onödigt att ha så mycket datainriktning på tidningen. Om det är dataspel man vill läsa om så köper man väl en datatidning?
Tycker att majoriteten av sidorna ska behandla rollspel, sen om det är ett rollspels relevant dataspel som recenseras till och från, det gör ju inte så mycket. Men jag tror inte majoriteten av era läsare köper tidningen för recensionerna av dataspel? Eller har jag fel?
Tack för en i annars fall mycket bra tidning...
// Jan Arenö
Sen tycker jag att det är ganska onödigt att ha så mycket datainriktning på tidningen. Om det är dataspel man vill läsa om så köper man väl en datatidning?
Tycker att majoriteten av sidorna ska behandla rollspel, sen om det är ett rollspels relevant dataspel som recenseras till och från, det gör ju inte så mycket. Men jag tror inte majoriteten av era läsare köper tidningen för recensionerna av dataspel? Eller har jag fel?
Tack för en i annars fall mycket bra tidning...
// Jan Arenö