Jo.
Nu har jag ju inte sett hur Lulu-böckerna blir än. Men jag förväntar mig inte att det blir någon egentlig skillnad på dem. DeBracy har gjort ett nytt omslag till Lulu-versionen som inte har någon streckkods-ruta.
Sedan kan ju böckerna bli lite olika stora, få lite olika gråton i bilderna och sånt där. Men det får man ju även på upprepade beställningar från samma tjänst beroende på vilket "tryckeri" just den beställningen hamnar.
Höstdimma-böckerna kunde variera något i färg och storlek mellan omgångarna märkte jag. Ett tag gick jag runt och pushade "Deluxe Höstdimma", de böckerna var 5mm större än de vanliga.
För framtiden:
Jo, jag vill in på DriveThru. Deras tjänst är ett jävla bök att hantera, deras kundtjänst är antingen lat eller överlastad men de är standardsiten för PDF-köp av rollspel på nätet.
Jag tror inte jag har sålt en enda bok genom
Lulu på över ett år, de kunder som fanns där och skulle snubblat över mina spel har nog gjort det vid det här laget.
Men eftersom jag nu gjort mig besväret med att få upp Okult på Lulu lär jag fortsätta ha det där i närtid i alla fall (just nu är spelet privat för att jag vill kolla att provtrycket blev OK innan jag släpper in någon).
Vidare, det finns fortfarande några ex av The Daughters of Verona på IPR. Men de trycktes av SuperiorPOD. Och SuperiorPODs kundbemötande får DriveThru att framstå som exemplariskt. DriveThru kan erbjuda POD av kortspel, så vad tiden lider lägger jag nog upp TDoV där också, dock måste det layoutas om från scratch för att kunna publiceras där eftersom filerna i vanlig ordning inte är kompatibla mellan leverantörer.