Nekromanti Intressekoll: Lost Mine of Phandelver över Skype

galdrin

Veteran
Finns det intresse för att testa att spela Lost Mine of Phandelver över internet? Skype eller liknande för snack och FantasyGrounds för det praktiska med kartor osv? Jag har alla nödvändiga licenser som kan behövas.

galdrin

Veteran
Två personer totalt har anmält visst intresse, två till och vi kan börja diskutera tider och frekvens :)

Diaz

Veteran
Jag är intresserad! Skickade PM med dagar jag kan spela, men postar här med för att visa andra att det är ett steg närmre galdrins mål för spelgrupp.

galdrin

Veteran
Verkar som om vi har 4 spelare då. Jag återkommer under helgen via PM så får vi se om alla fortfarande är med på tåget.

galdrin

Veteran
Pga olyckliga omständigheter blev en plats leding innan vi började. Någon som känner sig manad för att testa Lost mines of Phandelver över internet med Fantays Grounds? Inga licenser eller förkunskap krävs och tillgång till Players handbook finns i programmet.

ManU77

Veteran
Nu kommer ju detta lite sent, men om det finns plats för en till kan jag vara intresserad... :)

galdrin

Veteran
Det verkar som om det eventuellt kan ha blivit en plats ledig i ett pågående äventyr. Vi spelar varannan söndag mellan ca 19-22. När detta äventyret är över så fortsätter vi med Horde of the Dragon Queen. Är ni intresserade av att fylla ut i gruppen så skicka ett pm för mer info, bifoga gärna lite info om vilken typ av karraktär ni helst spelar.

galdrin

Veteran
Spel nu på söndag kl 19. Hinner med snabb genomgång av Fantasygrounds fredag eller lördag kväll om någon är intresserad av att hoppa in i äventyret. Efter MoP är tanken att vi kör vidare med Hoard of the dragon queen.