Var nere på Åkerbloms (Bokia) idag och hittade två delar i en ganska ny fantasyserie skriven av J.V. Jones. Hade ingen aning om vem det var men böckerb´na verkade intressant så jag gick in på Orbits hemsida och hittade bara det:Här... Står inte särskillt mycket precis. Men nu undrar jag, har någon läst något av henne och vad tyckte ni? Den serie jag tittade på heter "The Sword of Shadows" och verkade rätt intressant. Hennes tidigare serie heter "The Book of Words ". Någon som läst någon av dom? Märkte dock att alla böcker har på sin framsida samma kommentar av Robert Jordan nämligen: "Wonderful"... Så man vet inte vilken bok (eller ens serie) han sagt det om, lite trist.
Okej, om någon vill avfråda mig från att köpa dem får denna någon gärna göra det... Känns lite jobbigt dock att börja på en ny lång serie. De får väl vänta tills jag har läsa färdigt både WoT och A Song of Ice and Fire... Vilket kan ta sin tid.
/Balderk, undrar
Okej, om någon vill avfråda mig från att köpa dem får denna någon gärna göra det... Känns lite jobbigt dock att börja på en ny lång serie. De får väl vänta tills jag har läsa färdigt både WoT och A Song of Ice and Fire... Vilket kan ta sin tid.
/Balderk, undrar