Nekromanti Jag ÄGER! [WoW]

Nightowl

Champion
Nu har jag en GNOMISH BATTLE CHICKEN och en GNOMISH DEATH RAY! Muauahahaha! Vith zis MACHINE I fill conquer ze UUNIVERZE!

Ähum. Ville bara ha det sagt.

Erik, alla spel där man kan bygga gadgets är bra spel

Johan K

Gammal & dryg
Grattis, ellerr nått sådan... :gremcrazy:
Låter ju sm ganska coola pryttlar, även om jag överhuvudtaget ibte har en aning om vad de har för betydelse... :gremconfused:

Nightowl

Champion
En Gnomish Battle Chicken är en robotkyckling som slåss åt en. (Fast den suger i början, kan den gå bärsärk.)

En Gnomish Death Ray är vad det låter som; en dödsstråle som gör (tydligen medioker) skada på motståndaren.

Det roliga är att jag börjat nå den nivå där uppfinningarna jag kan bygga (en krympstråle, och jag har en hjälm med vilket jag kan ta kontrollen över en motståndare) verkligen liknar galna vetenskapsmäns kreationer i i gamla B-filmer.

Erik

Selly

Level 5 Laser Lotus
Öh…

”En Gnomish Death Ray är vad det låter som; en dödsstråle som gör (tydligen medioker) skada på motståndaren.”

Medi… Medioker?! o_O Du skojar, right? Vänta bara tills du får en critical hit. It can, and will, crit for like 3–4000 (sometimes more, sometimes less). Den är verkligen helt vansinnig.

Nightowl

Champion
Field test genomförd...

Stridshönan var skrattretande fram tills dess att den gick bärsärk. Då var den riktigt effektiv. Annars gjorde den mest 1 poäng skada (i ett läge där motståndare kanske tål 1000...) I alla fall, jag slogs mot en ormman (naga) som får så mycket spank att han flyr för sitt liv... och jag låter kycklingen förfölja honom och pustar ut själv. Då går kycklingen UR bärsärkläge, så vi har en skurk som springer för livet medan en mekanisk höna hackar honom och gör 1 poäng skada, 1 poäng skada, 1 poäng skada... till slut sköt jag honom av rent medlidande. :gremgrin:

När jag äntligen fick den att funka gjorde dödsstrålen 700-800 i skada, men den kräver en viss aktiveringstid. En gång spånkade den dock till och gjorde 2000+ jävla poäng . Det borde finnas en animation som visar ett par rykande stövlar...

För att fira köpte jag en admiralshatt och en papegoja i Booty Bay. jag jobbar ändå för kaparna där nu, bäst att smälta in i omgivningen!

Erik

Nightowl

Champion
Jag var mest felinformerad...

Jag hade lyssnat på gnällmånsarna på Thotbot. "Buhhuu, den är så mycket sämre än annat man kan bygga, uuhuhhuu, snyft, mamma och snuttefilt." Jag börjar få lägre och lägre förtroende för user comments där. Man måste kanalisera ett tag, och varje sekund jag inte kanaliserar är en sekund jag inte kan ninja motståndaren med mina förgiftade dolkar, så man kan säkert göra en matematisk beräkning som visar att den är ineffektiv, men just nu skiter jag i det. Jag spenderade en stor hög guld på den (det ids fan inte kuta runt och leta essence of undeath) bara för skojs skull, och den har redan payed off!

Erik, mycket nöjd

Dewil

Skrivbordsgeneral
Så här?

Då går kycklingen UR bärsärkläge, så vi har en skurk som springer för livet medan en mekanisk höna hackar honom och gör 1 poäng skada, 1 poäng skada, 1 poäng skada... till slut sköt jag honom av rent medlidande. :gremgrin:
Så här?

Dewil

Nightowl

Champion
Jo, ungefär

Jag tänkte också på den förfärliga hamstern... :gremsmirk:

Idag upptäckte jag dessutom att hönan har en förmåga som heter Battle Cluck eller något sådant (jag minns bara att symbolen var en näbb) som gör en snabbare i 2 minuter.

Erik

Johan K

Gammal & dryg
Mmkay !
Då är jag lite mer med imatchen... Låter ju för övrigt ganska brutalt med en aggresiv gnomisk robotkyckling som slåss... :gremgrin: