Nekromanti Jag bara varnar er... (eh...teaser)

Solinde

Veteran
En förmiddags läsning här på forumet har uppenbarligen gjort mig fullständigt hjärntvättad. Inte lite heller, utan så till den milda grad att jag har slagits av den osedvanligt dåliga idén att bidra med något till dogmautmaningen. Huruvida det faktiskt blir någonting återstår förstås att se, men för sakens skull har jag gjort en bild i Paint som ni kan...eh...gotta er åt :gremgrin:

Troberg

Sinister eater
Inte lite heller, utan så till den milda grad att jag har slagits av den osedvanligt dåliga idén att bidra med något till dogmautmaningen. Huruvida det faktiskt blir någonting återstår förstås att se
Du inser vilka nedsättande tillmälen du kommer att utsättas för om du bangar nu?

Johan K

Gammal & dryg
Ehhh, okey... (ANT)

Med tanke på den bilden så kan ditt bidrag sluta varsomhellst ju..... :gremgrin:
Ska bli skoj att läsa det iaf !!

/ Johan K, som äntar med spänning på att läsa alla dogmabidrag !

Foggmock

Myrmidon
Störst potential av alla bidrag!

...är det vad jag anar, det där kitschiga flickdrömsspelet? Jag vet inte varför den där bilden skvallrar om det dock... :gremgrin:

Solinde

Veteran
Re: Störst potential av alla bidrag...inte!

Nej tyvärr... Först tänkte jag att jag skulle göra det, men jag har fortfarande inte riktigt lyckats enas med mig själv om _hur_ kitschigt och snedvridet jag ska göra det. :gremfrown: Därför satsar jag på fjärilarna istället. Men...lite hopp finns det...fjärilsidén kommer ursprungligen från flickfantasirollspelet.

Och när det gäller potential...nä, jag ska inte avslöja något...men du har rätten att ändra dig efter att du har läst det... :gremwink:

Troberg

Sinister eater
Re: Störst potential av alla bidrag...inte!

Men...lite hopp finns det...fjärilsidén kommer ursprungligen från flickfantasirollspelet.
Låter som ett sådant spel som bara en kvinna kan komma undan med att göra utan att bli slaggad för att man är könsstereotyp.

Ska bli kul att se i alla fall!