Som jag skrev för sisådär ett halvår sedan:
Gå in här, låt dig inspireras och skicka mig sedan ditt förslag på beskrivning på alla eller någon av dem. Ljusets Riddare, Ceram, Plutonium, Victor Palm, Neowyn och Xzarjo gjorde ett fantastiskt jobb, och jag vet att DU kan skapa lika intressanta bidrag!
Tackar på förhand.
Nu hade jag tänkt att knyta ihop säcken. Ezping och Railin, som tidigare meddelat sitt intresse och valt varsin order men inte slutfört dem, har nu tagit tag i dem igen. Men det finns ändå fem (5) ordnar kvar att beskriva!Jag skulle vilja ha hjälp med att färdigställa en packe nya ordnar som jag gjort sköldarna till. De är egentligen sisådär ett halvår gamla, men jag kan inte få ur tummen och göra dem klara. Dessutom har jag inte rätta fantasin för att skapa intressanta beskrivningar. Så därför behöver jag just DIG!
Betalningen består i ära allena, och ditt namn som medkonstruktör.
Gå in här, låt dig inspireras och skicka mig sedan ditt förslag på beskrivning på alla eller någon av dem. Ljusets Riddare, Ceram, Plutonium, Victor Palm, Neowyn och Xzarjo gjorde ett fantastiskt jobb, och jag vet att DU kan skapa lika intressanta bidrag!
Tackar på förhand.