Nekromanti Jag går ner på sparlåga

Zorbeltuss

Hero
Nu är jag väl inte sjukt aktiv ändå, så för många kommer det nog verka som jag droppar forumet, men jag ska in på sjukhus, så jag kommer inte vara jätteaktiv här, jag kommer dock försöka posta i filmtråden och svara på stuff.

/Zorbeltuss som kände att denna tråden passade bäst på ot forumet men hen kan ha fel.

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam!

:heart: :heart: :heart:

Hoppas allt går bra och du får komma hem fort!

Edit:
Här får du en virtuell chockladask!

Johan K

Gammal & dryg
Hoppas allt snyggar till sig!!

/ Johan K, som står fast vid att hemsöka Zorbeltuss om han inte kommer till årets GothCon!!

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Är det bara jag, eller har du blivit mycket mer aktiv sen du åkte in på sjukan, Zorbeltuss?

Hoppas allt fortfarande går bra!

*Sjuksängskramar*

Zorbeltuss

Hero
Rymdhamster said:
Är det bara jag, eller har du blivit mycket mer aktiv sen du åkte in på sjukan, Zorbeltuss?

Hoppas allt fortfarande går bra!

*Sjuksängskramar*
Det har jag nog tror jag, finns inte mycket att göra här, då jag bara använder gemensam dator så blir det att jag inte kan ens gå in på vissa trådar, men ja det blev mycket mer än vad jag trodde.

/Zorbeltuss

Zorbeltuss

Hero
Jag tänkte tacka för alla lyckönskningar och sådant och den goda chokladen, jag hoppas den var vegansk men jag ska väl inte vara den som skådar en given häst i munnen.
Nå det ser ut som jag blir kvar här tillomed nästa vecka, jag misstänker att ni inte vet vad jag är intresserad av på forumet men om något inte är helt safe for work kan jag inte kolla det här, ens om det enbart är i diskussionsform, så kommer det upp sådana trådar, ni tror jag kan vara intresserad av så är det bara att PMa mig med en påminnelse om att kolla upp det när jag kommer hem eller får hit min bärbara.

/Zorbeltuss som vill ge alla lyckönskare en gruppkram