Björn den gode
Swashbuckler
Så, lite skamlös reklam för min nya blogg, den har ingenting med rollspel att göra, förutom att te förstås är en utmärk dryck för att ackompanjera rollspel. Men här är den i vart fall: Tala om te
Bra fråga! Antagligen något jag borde skriva om på bloggen, men för att kunna ge ett lite mer personligt tips, vad gillar du att dricka annars, kaffe, mjölk, whiskey, cola?OBD said:Så trevligt! Har du några tips för nybörjare, vilka teer törs man börja med och var hittar man dem?
Matcha-te? Det är få förunnat att digga det. Jag vill verkligen gilla det, men jag skulle nog behöva dricka en hel del mer av det.Arfert said:Jag gillar […] japanskt te
Ett rökigt gunpowderte, kanske?Robban said:Om man gillar whisky, vad dricker man för te då?
Ja, jag har ett par andra ställen jag handlar på också, men in the mood for tea är nog ändå bäst... hm det här borde jag ju också skriva om.Tomatalven said:Vad kul! Är du också In the mood for tea-stammis?
LapsangRobban said:Om man gillar whisky, vad dricker man för te då? (Vet att arfert nämnde det, men han nämnde ungefär hundra andra saker också.)
Idag, sen tror jag att planen är att ligga på ungefär ett inlägg i veckan, men det blir nog lite mer så här i början när jag har så mycket att skriva av mig omVimes said:Den stora frågan är väl: när kommer nästa uppdatering?
Oh, det låter jättespännande, måste prövas vid tillfälle!Genesis said:BDG: Läste att du diggar pu'er och jasminte. Min sifus favorit är att blanda pu'er och jasminte. Jasminens väldoft gifter sig väl med pu'erteets jordighet.