Nekromanti Jag har inga vänner

Dilandau

Myrmidon
Är det inte tragiskt? Efter att ha hängt här i dryga 6 år, har jag fortfarande inga personer listade som "vänner".

Kan det bero på min otrevliga personlighet och fobi mot närhet?

Rosen

Myrmidon
Kan det bero på min otrevliga personlighet och fobi mot närhet?

Eller för att folk har sett Escaflowne och vet vilken total psykopat du har uppkallat dig efter? (-:

--
Åke, har förmodligen inga vänner heller.

Rising

Vila i frid
Inte jag heller

Är det någon som har sånt? Jag vet inte ens vad det är, men jag antar att det är något Gdansk-hjälpmedel för de som huvudsakligen navigerar via kontrollpanelen. Och kontrollpanelen navigerar man ju enbart utifrån om man är pudas och/eller lökig och/eller mängul och/eller mofo.

Ner med vänner!

/Rising
Risings uttalande presenterades av SSR; Surt Sa Räven; AB

Foggmock

Myrmidon
Åke, har förmodligen inga vänner heller.

...det har du faktiskt. Jag kollade efter nu när det auktualiserades, och av någon anledning har jag Rosen listad på min Vännerlista. :gremshocked: :gremconfused: :gremsmirk:

Rickard

Urverk speldesign
Vi älskar dig ändå [NT]

/Han som blir förvånad när någon inte ICQ eller Msn och tycker det är onormalt

Sodivra

Champion
Ni suger

Är det någon som har sånt?

Jag har en massa vänner! Till och med ShadowCat. Jag har ingen aning om varför.

Däremot var det säkert två år sen eller nåt som jag använde den sist. Här är ett annat gäng doldisar och försvunna: Lolita Loco, Deviant, Grasshopper, Janus, mykene, Runde Rolf, Kitzune, Vindhand, Skyclad_Girl, Arcana. Det var tider, det. (Annars är det mest luusers som Yassilus och Nightowl i boken)

Troberg

Sinister eater
Re: Ni suger

Här är ett annat gäng doldisar och försvunna: Lolita Loco, Deviant, Grasshopper, Janus, mykene, Runde Rolf, Kitzune, Vindhand, Skyclad_Girl, Arcana.
Skyclad_Girl var väl en strumpdocka?

Vindhand saknar jag dock, han var dessutom långt från en doldis. Och vad har hänt med Skuggvarg och Black Dwarf?

Troberg

Sinister eater
Re: Inte jag heller

Välkommen i klubben till oss illaluktande slemtroll som aldrig fått k... kyssa en kvinna.
Har du provat att försöka?

Johan K

Gammal & dryg
Du är inte ensam om att inte ha nån just här på vännerlistan.. Hr inte det heller. Är ju lättare att håla koll på inloggade-sidan juh ! :gremgrin:
Därimot har man ju några på msn/icq-listan.. Om det nu räknas..

Hjalle

Swashbuckler
Jag är vän med många

Dumt nog tror jag inte att någon är vän tillbaka. Men en gång i min glada ungdom (har nu nått perioden "djävulskt glad ungdom") så satte jag Krille som min vän, för han hade visst flest inlägg på Eonforumet. Jag tror till och med Jocke var min vän, kan ni tänka er?

-Hjalle, är ju för ung för Helgon. :gremlaugh:

Sodivra

Champion

Skyclad_Girl var väl en strumpdocka?
Hon är ju Morgoths tjej, ffs.

Vindhand saknar jag dock, han var dessutom långt från en doldis. Och vad har hänt med Skuggvarg och Black Dwarf?
Vindhand står med i listan för att han är försvunnen, inte en doldis.

Black Dwarf verkade sluta spela.

Troberg

Sinister eater

OK, det kan vi väl lösa. Vi har andra medlemmar här som bor i Finland. Kan inte de promenera hem till honom och tvinga honom att börja igen, ungefär som bio-scenen i A Clockwork Orange?

Organ

Out of time, out of mind

Citat:
--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

OK, det kan vi väl lösa. Vi har andra medlemmar här som bor i Finland. Kan inte de promenera hem till honom och tvinga honom att börja igen, ungefär som bio-scenen i A Clockwork Orange?
Intressant idé. En annan variant är att man stänger in honom i en bur med andra avdankade rollspelare och hookar upp dem på små heroininjektorer som bara aktiveras när de slår en crit. :gremgrin:

/Anders

Eva Florén

Swashbuckler
Smara - Stockholms län (7,5 km Edsbro, 20 km Knutb
Så...

du tror du är unik.
Jag har inga vänner heller... däremot kontakter upptagna i min adressbok.

Hur du gör förstår jag inte att du missat. Klicka på personen du önskar ha med i adressboken. Ja inte i verkligheten utan genom hans/hennes länk. Längst ner bland infolänkarna finns
- Lägg till i adressboken -
Tryck där så har du din första post i boken... om du nu törs. :gremsmile:

Att jag sedan är en idiot som tror att någon skulle messa mig privat eller hålla koll på mig genom denna funktion... ja det är en annan historia.

Whizzman

Warrior
Jag har en (1) vän!

Eller ja... det är jhu i och för sig Jakob... Men jag antar att man använda honom som ursäkt för att inte bara ha fiender! :gremgrin: