Nekromanti Jag kom på något JÄVLIGT sjukt...

Confusion

Veteran
jag hade samma problem som dig innan, men efter ett tag så märker man att dränka sig är jobbigt, då man är så blöt nar man ska slå fram nästa figur, och att skära upp handlederna är inte bara långsamt, man riskerar bloda ner sitt fina rollformulär för nästa gubbe...
Jag övergick till att skära upp låren istället, inte bara går det snabbare att kola än handlederna, man minskar risken att förstöra rollformuläret.

Nu på sisståne har jag dock gått över till gas, det är hyffsat billigt om man köper in i stora mängder, det går ganska snabbt och smärtfritt och det är liten risk att rollformuläret som nästa gubbe skall plitas ner på blir förstört.
Ibland kan man dock lyxa till det och köpa in lite sprängämnen och spränga sig, men det gör jag numera allt mer sällan då jag har ganska liten inkomst, och det är så jobbigt att städa upp efteråt..

Hoppas dessa tips är till någon nytta för er!

/Henning

whiskaskattmat

Veteran
Gåta?

Vet ni vad höjden av njutning är?

En 16-årig thailändsk pojke försedd med handfängsel, en vägkon, en väl inoljad hamster, en rostig galge, 200 gram salt samt lite elektriska verktyg(bland annat en lödpenna)

courtesy of "american psycho" på den rostiga galgen

Robban

Hero
Ja. Att hänga sig är däremot inte att rekommendera, för det första så måste man hitta en plats att hänga upp repet i, och sedan så måste man ha rep, man får inte vara för lång, och dessutom är det jävligt jobbigt att ta sig ner när man är klar... Dessutom är det jobbigt att städa upp efteråt...

Robban

<A HREF="http://go.to/Facklan" target="_new">http://go.to/Facklan</A>

Confusion

Veteran
Hm..jag testade det någon gång, men det är hyffsat riskabelt, då man kan skada sig ganska så rejält om repet eller bjälken går av...

/Henning

vad är detta för frosseri i självömkan, jag tycker mest synd om älgen...vet fortfarande inte vad han gjorde med sugrören!? Är det nån som har koll på det?

Mvh
Stödföreningen för tortyrskadade älgar i Uppland

Confusion

Veteran
älgen slapp snorig näsa, vilket jag tycker låter ganska trevligt...
Dock mindre trevligt för personen som sög....

/Henning