Nekromanti Jag lägger ner min EON-sida

Zadrith

Hero
Jag har beslutat mig för att lägga ner min EON-sajt. Jag uppdaterar den sällan och det är inte många som hittar dit.
Jag letar därför efter en annan EON-sajt som är lite aktivare uppdaterad och besökt och som är intresserad av att ta över delar av det material som återfinns på min sida i dag och eventuellt ta hand om mina framtida alster om det skulle bli så. Om man vill ta hand om något material som återfinns på min sajt men som inte är skrivet av mig så får man höra av sig till författaren i stället för till mig och deras adresser återfinns på sajten.

Adressen till min EON-sajt är http://hem.passagen.se/zadrith/eon/index.html

Nero_UBBT

Warrior
Nej!

Du har ju väldigt bra material på din sida!
Framförallt kommer jag nog sakna dina bilder, dom är snygga, men också mycket av det skrivna materialet håller hög klass.

Det är synd att många välgjorda Eon-sidor försvinner, t.ex En guide till Rampor var ju också en lysande idé som gick i graven.

Zadrith

Hero
Re: Nej!

Trevligt att du upopskattar mitt (och de andras material) men jag vill ju inte ta bort det från nätet bara lägga det någon annan stans där jag slipper administrera det hela och det är väl egentligen bara en fördel om man inte behöver titta på en massa eonsidor för att se om det hänt någonting nytt.
Jag kommer nog att fortsätta skriva lite till EON och framför allt bilder lär det bli mer av i framtiden också.
Om jag fick bestämma vore det bättre att fler gjorde som jag eftersom det enligt min mening finns alldeles för många små och sällan uppdaterade EON-sidor i dag.

Krille

Super Moderator
"Jag letar därför efter en annan EON-sajt som är lite aktivare uppdaterad och besökt och som är intresserad av att ta över delar av det material som återfinns på min sida i dag och eventuellt ta hand om mina framtida alster om det skulle bli så."

Har du funderat på att lägga upp ditt material i Neo-wikin?

Ceram

Hero
Wombat

Jag är givetvis inte glad att din sida försvinner eftersom den är en av få med kvalité men jag förstår dig...

Jag skulle rekomendera att du snackar med Jörgen som styr över Jörgens eonsidor Det är den bästa eonsidan nu (drunoks drängar får ursäkta :gremtongue:)...

/Ceram, vill egentligen slå samman drunoks drängar med jörgens eonsidor och alla inaktiva sidor för att få en monstersida som dessutom får material av neowikkin men ser det orimliga i idén...

walium

Ganska töntig, faktiskt
Re: Nej!

"Det är synd att många välgjorda Eon-sidor försvinner, t.ex En guide till Rampor var ju också en lysande idé som gick i graven. "

Fast materialet därifrån kommer nog upp i någon form i framtiden. Det blir väl Drunoks drängar eller Neo-wikin.

Ackerfors

Alas, your rapids!
"Jag letar därför efter en annan EON-sajt som är lite aktivare uppdaterad och besökt och som är intresserad av att ta över delar av det material som återfinns på min sida i dag och eventuellt ta hand om mina framtida alster om det skulle bli så."

Måste det vara en Eon-sida? Annars vet jag en sida som skulle behöva mer rollspelsmaterial och som är rätt aktiv, har ett schysst forum och lite såndär. *peka lite diskret på skylten i övre vänstra hörnet*

Ceram

Hero
tjat

"Det är synd att många välgjorda Eon-sidor försvinner, t.ex En guide till Rampor var ju också en lysande idé som gick i graven. "

Fast materialet därifrån kommer nog upp i någon form i framtiden. Det blir väl Drunoks drängar eller Neo-wikin.
Då kanske jag kan kan få med mina tilllägg som jag tjatat om ett antal gånger efter att jag skrev det när sidan just lagts ned :gremgrin:

/Ceram, kunde inte missa ett tillfälle att tjata eftersom han är irriterande ibland.

walium

Ganska töntig, faktiskt
Re: tjat

"Då kanske jag kan kan få med mina tilllägg som jag tjatat om ett antal gånger efter att jag skrev det när sidan just lagts ned"

Naturligtvis. :gremsmile:

"/Ceram, kunde inte missa ett tillfälle att tjata eftersom han är irriterande ibland. "

Med tanke på hur långsamt jag ibland agerar så kan det knappast skada.