William_Besario
Warrior
Det kändes plötsligt som om jag borde skriva vad jag tycker om EON. Eon var det första rollspelet jag spelade, tillika spellede därför så har det ju en lite speciell roll i mitt hjärta, men nu när jag spelat och SLat i typ 3år så inser jag ju vilekn smörja Eon egentligen är ( Bortsett från det krilel skrivit ). Allt är bara trams, har ni t.ex. läst Jarla?Värre skitmodul torde var svår att hitta på denna jord, fullspäckad med klicheer, dumma interna skämt, fula bilder och total orealism. Dvärgar som åker båt på floden, en mystisk eremit med goda kontakter med vättarna, två dumam tvillingar, en fet överjarl med mera... Om man sedan tittar på Asharien å Soldarn så... ujujuj, hur akn sådana ytepytte änder överleva? det är ju förfan liak befolknignstätt som sibirien ju! Om man sen tittar lite på Soldarns riddarromtiska bjäfs så får man lätt den uppfattningen att det mesta av konstruktrens inspiration kommer frn någon Eddings bok. Och sen reglerna är ju ett kapitel för sig, en helt vanlig jäkal strid tar ju TIMMAR!!!!!
Såja, nu är det ju iaf. bättre än DoD och D&D 3e så det fins ju inte mycket annat å väla på.
"The meaning with war is not to die for your country,it's to make the other sonofabitch die for his"
Såja, nu är det ju iaf. bättre än DoD och D&D 3e så det fins ju inte mycket annat å väla på.
"The meaning with war is not to die for your country,it's to make the other sonofabitch die for his"