När jag reggade mig på rollspel.nu var det en plats att provoceras och inspireras av. Det var en inspirerande höjd på diskussionerna, en inspirerande nivå av framåtskådande, inspirerande forumiter som w176, Recca, Arvidos och många fler som sakta glidit bort och blivit del av andra sammanhang. Och då är jag fortfarande ganska "ung" på forat sett till hela livslängden. Jag saknar ändå det. Visst har vi storheter bland oss nu också, visst inspireras jag av Tsianphiel, Gabrielledebourg, Genesis med flera men kan samtidigt känna en stor ledsamhet över att det där djupare analytiska som lockade mig till stor del lämnat plats till väldigt ytliga trådar. Och visst, människor roterar och det kanske blir bra i framtiden (på ett forum? Föråldrad företeelse? Joråsåatteh...) men jag saknar den koncentrationen av intellekt som ville och orkade lägga tid här. Jag saknar er.
Vad saknar ni? Jag vet att oldsite är nere just nu, så vi får väl dra från minnet, men vad tycker ni har varit jävla ballt sedan wrnu startade? Jag frågar inte bara för att sörja den tid som gått utan också för att reflektera över vad som inspirerar och motiverar att göra den här platsen riktigt värdefull!
Vad saknar ni? Jag vet att oldsite är nere just nu, så vi får väl dra från minnet, men vad tycker ni har varit jävla ballt sedan wrnu startade? Jag frågar inte bara för att sörja den tid som gått utan också för att reflektera över vad som inspirerar och motiverar att göra den här platsen riktigt värdefull!