Nekromanti Jag tycker att Krille ska fråntas sin admin-status

Ackerfors

Alas, your rapids!
Haha blev lite rädd... ;) [nt]

[color:\\"black\\"] [/color]

fusk

Warrior
Re: Småfolket

ah, du menar Exterus , jag antar att han har fått den för att han är admin på vampire.rollspel.nu forumet... eller? :C)
nä, nu ska jag nog leta upp alla användare som inte har normal titel.

Troberg

Sinister eater
Re: Kornella

Kornella var admin, men hade aldrig egen titel, utan var i princip Soldat hela tiden (om jag minns rätt)...
Grisodlare var det. Kommer ihåg diskussionen när hon ville ha kvar titeln.

Kornella

Warrior

Nu minns jag inte riktigt allt i detalj eller ens tillräckligt bra för att utala mig, men jag gör det ändå :gremwink:.

Jag kommer inte ihåg huruvida jag fortfarande var en medlem i redaktionen när titlarna började användas eller inte, men jag minns i alla fall att jag inte gillade dem. Hur som helst så bad jag aldrig om att få en titel just på grund av att jag inte gillade dem, och då fastnade visst grisodlartiteln som default, eller nåt. Tills det blev en diskussion om titlarna för ett tag sedan, och då togs min titeln upp angående att jag hade "grisodlare" istället för något "eget". Jag deltog dock själv aldrig i diskussionen (vad jag minns). Efter den debatten så började min "statusmätare" helt plötsligt fungera och efter ett tag var jag inte grisodlare längre. Och tja, egentligen brydde jag mig inte om det, fast kul var det att vara "permanent grisodlare".

Vad jag minns så har jag alltså aldrig bett om att ha grisodlartiteln - eller att få ha kvar den.

Nella

Troberg

Sinister eater

Vad jag minns så har jag alltså aldrig bett om att ha grisodlartiteln - eller att få ha kvar den.
Jag presenterar bevisföremål A:

Dessutom vill jag egentligen inte ha någon specialtitel förutom "grisodlare" vilket jag anser vara det ärofullaste man kan vara, både i som rollspelare och här på forumet
och bevisföremål B:

Himlar, jag som vill vara grisodlare;) (NT)
Där tror jag mallgrodan var lite för kvick i sitt kväkande... :gremgrin:

Kornella

Warrior

kväk! :gremwink:.

Ja, jag mindes väl fel (iofs var väl aldrig mina kommentarer du hänvisade till speciellt allvarligt menade, fast jag minns väl fel med dem också) :gremsmile:. Men grisodlare är den klart häftigaste titeln av alla, om man nu måste ha titlar".

Jag måste göra något åt mitt minne, det blir sämre och sämre för varje dag.

Nella - Fortfarande mallgroda

Troberg

Sinister eater

Men grisodlare är den klart häftigaste titeln av alla
Nej, jag vill ha något i stil med "Förvirrad", "Badass (utan mellanslag)" eller varför inte "Sexgud" bara för att reta folk?

Jag måste göra något åt mitt minne, det blir sämre och sämre för varje dag.
Gör som jag. Lär dig utnyttja det och skaffa selektivt minne. Då kan du behändigt "glömma" sådant du inte vill göra.

"Always look at the bright side of life."