wilper
Gubevars en rätt produktiv människa.
Och jag saknar det redan.
Det är fanimäj katastrof! Vad är ett jobb utan WRNU?Spider Jerusalem said:Samt att jag kan inte längre vara inne på sidan på jobbet.
För att sidan är rosa? Vad har du för arbetsgivare egentligen?Spider Jerusalem said:Samt att jag kan inte längre vara inne på sidan på jobbet.
En arbetsgivare som har många chefer som går runt. Samt att en rosa sida är en som man undrar mer vad det är än en gul.Stövelkatten said:För att sidan är rosa? Vad har du för arbetsgivare egentligen?Spider Jerusalem said:Samt att jag kan inte längre vara inne på sidan på jobbet.
Låter som min arbetsgivare. Min arbetsgivare har också många chefer. Och de blir fler...Spider Jerusalem said:En arbetsgivare som har många chefer som går runt. Samt att en rosa sida är en som man undrar mer vad det är än en gul.Stövelkatten said:För att sidan är rosa? Vad har du för arbetsgivare egentligen?Spider Jerusalem said:Samt att jag kan inte längre vara inne på sidan på jobbet.
Den här rosa ser ut som om det vore rött som tvättats för många gånger. Ska det vara rosa ska det vara en riktigt klar rosa.Arfert said:Det finns snyggare rosa nyanser, den här känns smutsig, plus att det är obeskrivligt fult med blå text på den. Det är förmodligen den blå/rosa kontrasten som ger läsbarhetsproblem också.
Kanske snyggt i tryck, men inte här.Gurgeh said:Den här rosa ser ut som om det vore rött som tvättats för många gånger. Ska det vara rosa ska det vara en riktigt klar rosa.Arfert said:Det finns snyggare rosa nyanser, den här känns smutsig, plus att det är obeskrivligt fult med blå text på den. Det är förmodligen den blå/rosa kontrasten som ger läsbarhetsproblem också.
/robias