Mina favoriter när det gäller kul titlar skulle nog vara baserade på Astrid Lindgrens verk, om inte annat så för chockeffekten det skulle få i svenska tidningar:På tal om porrfilmer med namn som är omskrivningar av riktiga filmtitlar skulle det vara king om någon gjorde filmen Fitta Nemo
Inte för att vara sarkastisk men en gång väntade jag och en föredetta tjej på att se en film i ca 25 minuter, tröttnade och gick hem till henne istället.Skulle ni kunna tänka er att köa utanför en biograf för att få biljetter och i så fall hur länge. Var går smärtgränsen?
Detsamma gick i Umeå åtminstone till FotR, me3n jag tror det funkade till TT också. Fast då var det klockan två i största salongen.wo Towers såg jag 12 timmar efter premiären, dvs klockan 12 på dagen. Köade inte en sekund, en polare hade märkt att det var nästan heltomt i en halvstor salong så vi bara drog dit.
Kanske en hel dag under förutsättning att det var nödvändigt för att över huvud taget se filmen. Nu kan jag istället köa i ett par minuter, upp till en halvtimme, beroende på folkmängden, och dessutom göra det inne i biografen. Så viktigt är det inte att se filmen först. Dessutom har någon annan redan sett den först.Skulle ni kunna tänka er att köa utanför en biograf för att få biljetter och i så fall hur länge. Var går smärtgränsen?
Fär väl säga tack. Måste dock säga att det faktiskt inte var så farligt att vara uteliggare i sex dagar och nätter. Stämningen i kön var fantastisk. Det var bara de två första ensamma nätterna som var lite påfrstande.Grattis eller så, borde man väl säga?
Så få timmar... Det var väl inget!? Runt 130 timmar blev det ju för mig. Och då hade jag inga avbytare.Detta kom att innebära 29 timmars köande i sträck, för att bli nummer 12 att köpa biljetter. De framför oss i kön hade väntat 48-80 timmar...
Jag är en mycket komplicerad existens. Jag och några vänner gav oss fan på att vi skulle vara först i år(i Karlstad vill säga) och det blev vi. Det som krävs är en massa sovsäckar och filtar.Hur orkar du sova 6 nätter utanför en biosalong för att få biljetterna till premiären ??
Konstigt... Jag hade filmen innan jag fick tag i biljetterna. Har dock valt att inte se den på datorn av många skäl.Liten kommentar som inte har med ämnet att göra. Jag har börjat leta efter LotR3 på internet nu (förut har de funnits ute en månad innan premiären), utan att hitta den.
nja. Jag valde faktiskt att sitta näst längst bak i salongen. Tror inte att någon är så entusiastisk som din vän tycks misstänka.Nyss undrade en bekant till mig om de som köat tänkt på att om de sitter längst fram i salongen så kommer de att se filmen flera nanosekunder före de som sitter lite längre bak...