Cassius;n176524 said:Det är fantastiskt att denna tråd fortsätter. Jag sitter här alltså med min platta!
haha hade heeeeelt missat det!Cassius;n176524 said:Det är fantastiskt att denna tråd fortsätter. Jag sitter här alltså med min platta!
Jag har knappt använt funktionen om jag ska vara ärligt. Kollade runt lite nu och det verkar som att det finns restriktioner som endast låter dig använda funktionen med ett begränsat utbud av appar.krank;n176500 said:Ja, Samsung har haft det ett tag, trots att flera android-distros blivit hotade av Google med att inte få ha deras appar om de implementerade det. Gäller det apparaternas alla appar, eller är det bara vissa specialbyggda man kan göra så med?
Arfert;n176604 said:Delad skärm är ju rätt värdo om man inte har en rejält stor skärm. Men då är det toppen.
Ja, med det är ju för att du är konstig.krank;n176642 said:Tje, det beror väl lite på vad man gör. Och hur liten text man är bekväm med att läsa. Skulle definitivt vilja kunna dela upp min 8"-skärm i kanske 1/3 antecknings-app och 2/3 surf-app till exempel. För att slippa hålla på och byta mellan appar hela tiden.
iOS har ju split screen multitasking. Det fungera i princip exakt som på Windows 8. Appar måste stödja det explicit, men eftersom det är en standardgrej så brukar nya appar göra det. Tycker det är grymt att ha 2/3 surf och 1/3 chatt t.ex. som du beskriver.krank;n176435 said:Vafan, Microsoft verkar vara de enda som fattat det här med delad skärm mellan olika appar. Väldigt mycket jag gör förutsätter att jag kan ha flera program framför mig, t.ex. en PDF och ett anteckningsverktyg.
Försent!Xhakhal;n176535 said:*så länge framtiden inträffar inom max två månader från skrivandes stund, och utan att någon ny version av iOS släppts i mellantiden.
Apple - The Word of Jobs!; said:iOS 9.3.2 Beta 2: version history: Release date: 20 April 2016
Sapient;n177776 said:Försent!
Autodesk Sketchbook är troligen bästa alternativet till Android. Tycker jag.PAX;n178750 said:Kapar lite...
Finns det någon app och penna till Samsungs Tab(ar) som gör den brukbar till att rita med?
Jag kollade runt precis. Adonit verkar ha ett par stycken. Sketchbook har jag ju testat tidigare på PC så jag börjar där troligen.Arfert;n178758 said:Autodesk Sketchbook är troligen bästa alternativet till Android. Tycker jag.
Sen vet jag inte hur bra pennor det finns till Samsungplattorna.