Sven-Göran said:Som Adde
Jag upptäckte det försent, jag menar så klart Solvebringsolvebring said:Sven-Göran said:Som Adde
No probs.solvebring said:Sven-Göran said:Som Adde
Viktigt och viktigt... Egentligen tycker jag namnet på bloggen är viktigare än namnet på personen som skriver, när det är en blogg där bara en person skriver. Så beroende på vad du hade tänkt skriva om, ge bloggen ett passande namn och skit i resten.Recca said:Hur viktigt är användarnamnet? Jag vet inte vad jag ska heta. Recca är taget.
Vill du vara helt anonym så ta något som inte förknippas med dig överhuvudtaget. Annars är det som krank säger ...Recca said:Hur viktigt är användarnamnet? Jag vet inte vad jag ska heta. Recca är taget.
Om du berättar vad du tänkte använda den till blir det mycket lättare... =)Recca said:Ja, tips på namn! Kom med tips.
På bloggnamn alltså
Lär ju bli en del genusgrejer. Men typ tyckar-portal där jag kokar ner skiten och sorterar. <.<'krank said:Om du berättar vad du tänkte använda den till blir det mycket lättare... =)Recca said:Ja, tips på namn! Kom med tips.
På bloggnamn alltså
Kanske...Recca said:Lär ju bli en del genusgrejer. Men typ tyckar-portal där jag kokar ner skiten och sorterar. <.<'
Normkritiskt ideal, den genusmedvetnes tankesmedja ; Det kritiska perspektivet, ett angrepp mot patriarkatet; En otrevlig sanning, tankar om genus i dagens samhälle.Recca said:Lär ju bli en del genusgrejer. Men typ tyckar-portal där jag kokar ner skiten och sorterar. <.<'
Recca said:Ja, tips på namn! Kom med tips.
På bloggnamn alltså
Skrevsparken ... ordvits med flera meningar.Recca said:Lär ju bli en del genusgrejer. Men typ tyckar-portal där jag kokar ner skiten och sorterar. <.<'krank said:Om du berättar vad du tänkte använda den till blir det mycket lättare... =)Recca said:Ja, tips på namn! Kom med tips.
På bloggnamn alltså