Yay! Vi älskar förslag.Zimith said:Mina favoritbloggnamn är solklart
Vitterfittorna och
Requires Only That You Hate fn.
Är allmänt i favör för namn som innehåller ord som fitta, slyna, hora eller andra nedsättande könstillmälen! Det drar ned pk-intrycket och får folk att rycka till om det används rätt. Återkommer kanske med opassande förslag.
Här har du tänkt lite Mukwa, uppskattas.Mukwa said:Våp med Åsikter om Liv och Död - VÅLD
Subba Med Ilskna Sanningar och Krav (alternativt Kastanjetter) - SMISK
Feministisk Uråldrig Censurerad Kunskap - Förkortas BEEEP
Systerskapets Ylande Nattliga Demon... nä...
Hade du skrivit på engelska hade jag föreslagit Reccas' Racking Room och hoppats på att du varje vecka hänger ut nån politiker eller meningsmotståndare som inte förstått genusvetenskapens betydelse.
Jag gillar väldigt många av dina förslag.solvebring said:Nätstrumpan
Genuralen
Vildfittran
Argbiggan
Biggeriet
Fröken bitsk
Normkvarnen
Sticker upp
Galgbacken
Galghackern
Häcklern
Bitorama
Pipsvängen
Där pepparn växer
Akta're!
Bitch please
Edit:
Vågskålen
Åsiktstornet
Morteln
Baba Yaga
Är ganska bra. ^^Vimes said:Will bite!
Coolt. Bloggnamnet kan vara Will Bite och så en undertitel som är typ så!Cybot said:"Warning! This property is Bitch patrolled"
Reccas Racking Room tycker jag är genuint bra, och intentionen med inlägget var att ge nåt konstruktivt för att supporta idén. Du har många bra åsikter och kan framföra dem på ett vasst sätt så det kommer vara en blogg att följa. Dessvärre kom jag inte på nåt konstruktivt så då försökte jag bara vara lite lustig. Nätstrumpan tycker jag är bäst hittills.Recca said:Här har du tänkt lite Mukwa, uppskattas.Mukwa said:Våp med Åsikter om Liv och Död - VÅLD
Subba Med Ilskna Sanningar och Krav (alternativt Kastanjetter) - SMISK
Feministisk Uråldrig Censurerad Kunskap - Förkortas BEEEP
Systerskapets Ylande Nattliga Demon... nä...
Hade du skrivit på engelska hade jag föreslagit Reccas' Racking Room och hoppats på att du varje vecka hänger ut nån politiker eller meningsmotståndare som inte förstått genusvetenskapens betydelse.
Ja men sedan började hon äta bebisar och förföra gifta män och en massa annan skit.Något med Lilit kanske?
Det sägs också att Lilit var Adams första hustru, men hon var precis som Adam självständigt formad ur lera av Gud och välsignad med den fria viljan. Så när hon vägrade lyda Adams order (även paradiset var patriarkaliskt) ersattes hon av Eva som formades av Adams revben och inte fick en fri vilja.