Nekromanti Jaha, är vi klara nu?

Troberg

Sinister eater
Re: Det finns bara en sak att göra

Jag behöver bara gå OT och förklara att jag skall bygga en pulsjet och be om råd så har jag figurerat ut vem som fick trobergs.
Erkänn i alla fall att det är lite allmänbildande. Utan mig skulle ingen här haft en aning om vad pulsjets är eller hur flippermarknaden fungerar.

Rickard

Urverk speldesign
Re: Wow!

"Men så händer det något på grenen där det dryga gamla päronet sitter,"
Det brukar kallas för "könssjukdom"..

/[color:\\"green\\"]Han[/color] som sedan såg på Herr Nils resterande inlägg ur en liten annorlunda vinkel

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Re: Nya tider, nya seder

Se det inte som kritik. Se det snarare som en önskan om att Yassilus skall jobba för att förändra forumet. Han skall inte köra på i Olles gamla spår. Olle har gjort underverk under sina år som chefsredaktör men det är roligt med omväxling, och då skall det ju märkas att det är en ny herre på täppan. Annars kunde ju vår älskade trädgårdsmästare bara ha byggt en AI som kunde ta över för honom.

Så nej, det var ingen kritik mot Yassilus. Snarare hjälp på traven.

Fan vad du verkar vara känslig för att någon skall uttrycka ogillande över forumsklimatet.

/Vulf - slicka uppåt! sparka nedåt!

walium

Ganska töntig, faktiskt
Blide walium söker blodtörstigt råd

"Fan vad du verkar vara känslig för att någon skall uttrycka ogillande över forumsklimatet."

Ja, jag är lite vek. Men jag antar att det går över när jag dödat min första fiende eller krävs det fler, bäste Vitulv? :gremlaugh:

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Vitulv is on a killing spree! [ANT/OT]

Tja, för min del var jag tvungen att döda tusentals innan jag blev så här hård (gammal Diablo 2-spelare).

/Vulf

Morgoth

Swashbuckler

Erkänn i alla fall att det är lite allmänbildande. Utan mig skulle ingen här haft en aning om vad pulsjets är eller hur flippermarknaden fungerar.

I ärlighetens namn har jag fortfarande ingen aning. :gremwink:

Sodivra

Champion
Re: Redrum

Äh, jag har ingen ork längre. Staden känns... otillgänglig för oss som inte har hakat på från början.
Då kan du väl skriva lite i den här tråden? Vi behöööööver svar från sådana som dig!

Om jag tolkar dig rätt, alltså. :gremwink:

Troberg

Sinister eater

I ärlighetens namn har jag fortfarande ingen aning.
I så fall är du nog helt enkelt obildbar...

Foggmock

Myrmidon
Re: Forumdagbok?

Läs vafan jag menar istället för vad jag skriver.

Foggmock - konventsdagbok

Ackerfors

Alas, your rapids!
Om jag förstått det rätt...

Man kan bara moderera genom trådarna, inte genom adminsidan och det syns inte på resten av forumet att man är moderator, utan bara på det man minimodererar. Kan kolla upp med Gardener om det är något mer som jag missat som ska funka.

DODswe4

Hero

jag vet nog itne heller om jag tänker efter, men det beror nog på att du itne berättat för mig (os)

DODswe4

Hero
Re: Om jag förstått det rätt...

Man ser på forumet om nån är Moderat, i alla fall står det ett fett M som prat bubbla där

Ackerfors

Alas, your rapids!
Re: Om jag förstått det rätt...

Man ser på forumet som den modererar att den är moderator, ja. Dessutom har alla moderatorer en annan färg, den lilarosa färgen. Den syns på alla forum. Med minimoderatorfunktionen ska inte det synas och de ska inte heller ha tillgång till adminsidorna.

anth

Vetefan
politik :)

Jo du.
M står för moderat,
A står för anarkkist...
:gremsmile:
F'låt, kunde inte hålla mig.

The_Gorger

Hero
Tillbaka?

Jag är ett sådant där spöke som sedan jag regades följt varenda disskussion i Eon, Neotech och Rollspelsforumet. Samt att man slängt något öga åt M:Ua, Western & Gondica. Jag skriver dock ytterst sällan om det jag läser.
Jag minns det som att det för några år sedan snackades lite om rollspelsdetaljer. Helt plötsligt insåg folk att för att lösa vissa mindre problem måste man lösa de större först. Forumet kanske måste tillbaka till att lösa småproblem innan tiden är mogen att ta tag i de stora igen. Folk kanske hinner få perspektiv och ändra åsikter, samt att fler folk etablerats till vårt härliga forum.

en idé bara ...

Jag mötte en gång en robot som hade ett gult och ett månformat öga :tekopp:

seinet

Swashbuckler
Re: politik :)

A står för Authority!!!!

Nej då, Admin står det för

/Seinet Wintermute - Sitter och softar till lite GN'R